Gå til innhold

Hvor er de ømme puppene tro?


MorMolly

Anbefalte innlegg

Hei hei.

Jeg har en sønn født i september 2007 (altså litt over ett år), og har nå blitt gravid igjen. Det var ikke planlagt, men vi er kjempeglade. Det jeg undrer meg veldig over er at puppene mine er helt slappe og bittesmå. Jeg ammet jo frem til han nesten var ett år så det er ikke mange ukene siden siste gang, og trodde de ville bli vonde eller store eller noe. Men jeg har ikke hatt så små og slappe pupper på det jeg kan huske. Har vært gravid to ganger tidligere og begge ganger var de veldig ømme.

 

Har alle her inne ømme pupper, eller er det flere som har det som meg?

 

Begynner jo nesten å lure på om det er noe galt når jeg ikke kjenner noe. Eller det er jo jug, for jeg kjenner er en usigelig trøtthet. Og har tatt 3 positive tester ....;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er gravid for første gang, men har ikke fått ømme bryster ennå. Men jeg er bare 5+6 da, så det kan hende det kommer snart?? Mye jeg ikke vet føler jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke ømme pupper, men er superkvalm,

Tror ikke jeg hadde så veldig ømme pupper sist gang heller egentlig.

Så du er ikke alene om ikke å ha ømme pupper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er her! ;)

 

Jeg er 6 uker på vei, merket at jeg måtte ut og kjøpe C-cup-BH allerede i uke 4 (vanligvis liten B), så dette er helt sprøtt. Men sist gang jeg var gravid ble de ikke ømme før mye senere, så det er nok helt vanlig det også.

 

Min venninne som er 4 måneder på vei merker overhodet ikke at hun er gravid, mens jeg føler meg som om jeg er konstant fyllesyk: Vondt i hodet, uggen og kvalm hele dagen, trøtt som en strømpe og allerede 50% sykemeldt.. huff. Tydelig at dette varierer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 6 uker på vei og har ømme pupper så det holder. Kan nesten ikke gå fort en gang. Går også å er uggen og kvalm. Hadde en ufrivillig abort for ett år siden, mistet i uke 16. Da var jeg lengre på vei før det begynte å verke i puppene. Var også mye sprekere i formen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det veldig likt deg!

Har en gutt som er født i oktober (ett år i dag! Hurra). Jeg ammer litt enda, men jammen syns jeg puppene har blitt både mindre og slappere etter jeg ble gravid igjen. BHene fylles ikke ut lengre, nei, ikke er jeg øm heller. Må vel snart tilbake i førgravidBHer. Skjønner ikke hvorfor man skal gå opp tre str bare for at innholdet skal skrumpe inn, mens skinnet henger igjen, hehe.. syns det kunne fulgt etter, altså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Jeg har veldig ømme pupper og blodårene er så tydlige og store at jeg må gå med høy hals, det er helt forferdelig. kan ikke ligge på magen, kan ikke la samboeren ta på de JEG kan nesten ikke ta på de, Har mange andre symptomer også da som kvalme, går på do ca 30 ganger og dagen, kjempe sliten og trøtt, dagene går opp og ned psykisk og veldig stikkinger i magen (de begynner og gå litt tilbake nå) fortsetter dette sånn så blir ikke jeg gammel på jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ømme pupper, men er veldig trøtt og kvalm. Det er ikke alle som får ømme pupper. Hadde ikke det forrige graviditet heller. Ta det helt rolig. Du er nok gravid. Nyt det heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...