Gå til innhold

Jeg og mannen min har meldt oss på samlivskurs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi meldt oss på. Har tenkt på det en stund og pratet veldig om det i sommer, men det ble med praten. Nå skal vi altså delta på et kurs og det allerede i november. Noe må gjøres her og jeg gleder meg litt og gruer meg like mye. Det er heldigvis ikke sånn at vi må stå foran resten av forsamlingen, det hadde jeg rett og slett ikke taklet. Opplegget virker veldig bra utifra papirene vi har fått tilsendt. Her og nå føler jeg at det er et "enten eller" når vi er ferdige. Håper bare jeg ikke ser han med helt andre og negative øyne etter denne helgen. Det er med skrekkblandet fryd jeg går til dette kurset.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det sånne kurs som helsestasjonen arrangerer? Det har vi også gått på. Det er veldig artig. Man møter andre i samme situasjon, og man skjønner jo at man er ganske lik andre par;o) Dessuten hadde kurslederne rollespill i ulike typer "kranglesituasjoner" Alle kjente seg igjen i det så det ble masse latter og moro. Man lærer faktisk noe på sånne kurs også. Vi har klart å bruke rådene vi fikk i ettertid.

Skrevet

Så flott!!!! Så bra at dere tar tak i dere selv!! Er nok litt tøffe de kursene, for begge to, men er nok vel verdt!

Vi sliter ikke, men har lyst til å gå på sånn kurs likevel, tror man lærer utrolig mye om hverandre (selv om man kanskje tror man kjenne hverandre ut og inn ;)

Lykke til!

Skrevet

Det har vi hørt skal være veldig bra:) Kunne tenkt oss et slikt kurs selv også, selv om vi ikke har så veldig mye problemer med samlivet. Kanskje litt føre var...

Har ikke hørt at det arrangeres her i nærheten. Kan jeg spørre hvor i landet dere skal på kurs?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...