Rosie the riveter Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Tror vi har bestemt oss for dette navnet dersom vi får ei jente.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 ÅÅÅÅ, det navnet er såååååååååååå fint. Men sambo liker det ikke, men skal jobbe med det om det kommer en jente neste gang....
Nusseline♀♀♂ Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Det er helt nydelig! Minste datteren min heter Tuva Mathea.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Det er veeeldig koselig, og min venninne fikk en datter på Mandag som heter Mathea
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Kjempefint! Det var et av navnene jeg vurderte på jenta vår ;-)
Jentemammaen Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg syns det er helt greit, men har blitt veldig poppis de siste årene.. Kjenner 6 små jenter som heter det... Så dersom du vil ha noe spesielt hadde jeg styrt unna...
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #11 Skrevet 8. oktober 2008 Fint navn, men litt for poppis etter min smak..
lillepixie Skrevet 8. oktober 2008 #12 Skrevet 8. oktober 2008 Utrolig fint navn. Matheo syns jeg er fint til gutt.
Lykke X 4 Skrevet 8. oktober 2008 #14 Skrevet 8. oktober 2008 Det er et nydelig navn Et eldre navn som fortjener å komme fram i lyset igjen.
mamma til lille lu:) Skrevet 8. oktober 2008 #16 Skrevet 8. oktober 2008 Kjempefint. Hadde jeg fått jente så hadde d blitt Mathea:)
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #17 Skrevet 8. oktober 2008 Verdens nydeligste navn, det er så pent Min datter heter Ava Matea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå