Gå til innhold

hva syntes dere om navnet Mathea?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror vi har bestemt oss for dette navnet dersom vi får ei jente.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig veldig fint :o)

Skrevet

ÅÅÅÅ, det navnet er såååååååååååå fint. Men sambo liker det ikke, men skal jobbe med det om det kommer en jente neste gang....

Skrevet

Det er helt nydelig! Minste datteren min heter Tuva Mathea. :)

Skrevet

 

Det er veeeldig koselig, og min venninne fikk en datter på Mandag som heter Mathea :)

Skrevet

Kjempefint! Det var et av navnene jeg vurderte på jenta vår ;-)

Skrevet

Jeg syns det er helt greit, men har blitt veldig poppis de siste årene.. Kjenner 6 små jenter som heter det... Så dersom du vil ha noe spesielt hadde jeg styrt unna...

Skrevet

Utrolig fint navn. Matheo syns jeg er fint til gutt.

Skrevet

Det er et nydelig navn :) Et eldre navn som fortjener å komme fram i lyset igjen.

Skrevet

Kjempefint. Hadde jeg fått jente så hadde d blitt Mathea:)

Skrevet

Verdens nydeligste navn, det er så pent :) Min datter heter Ava Matea :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...