2SmåTroll Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Er det en bra film? Har begynt nå, og lurer på om det er hvert og se på den.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Åssen kanal da? sjekka den opp på imdb og den så sånn passe harry ut, men sikkert underholdende nok...
2 små orkaner Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Har set den. Ikke bruk tiden din på den.... Er drit dårlig
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 æsj har ikke den kanalen likevel.. No empty entertainment for me...
2SmåTroll Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2008 ja, jeg begynner og lure, er ikke helt imponert etter 20 min.
2SmåTroll Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2008 hmmm, sitter fortsatt med filmen på. Og nå begynner folk og dø. Lurer på om James Van der Beek er helten jeg.. han dør sikkert ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå