Gå til innhold

noen som har sett "the plague"?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en bra film?

 

Har begynt nå, og lurer på om det er hvert og se på den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Åssen kanal da?

 

sjekka den opp på imdb og den så sånn passe harry ut, men sikkert underholdende nok...

Skrevet

begynte på tv 1000 plus one

Skrevet

Har set den. Ikke bruk tiden din på den.... Er drit dårlig

Skrevet

 

æsj har ikke den kanalen likevel.. No empty entertainment for me...

Skrevet

ja, jeg begynner og lure, er ikke helt imponert etter 20 min.

Skrevet

hmmm, sitter fortsatt med filmen på. Og nå begynner folk og dø. Lurer på om James Van der Beek er helten jeg.. han dør sikkert ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...