Minnie Mom Skrevet 8. oktober 2008 #26 Skrevet 8. oktober 2008 Må nok skuffe deg.. Ville heller gått for Cristoffer/Kristoffer eller Andreas. Gutten vår heter Kristoffer. Min svigerinne prøvde seg en gang på å kalle han Kris, men da fikk hun klar beskjed altså... ;o)
OsloMor Skrevet 8. oktober 2008 #27 Skrevet 8. oktober 2008 Er det ikke det den karakteren Harald Eia spiller i Åpen post (eller noe tidligere kanskje?):0? Litt mobbeoffer som bor hjemme hos foreldrene, ganske så morsom i grunnen (Det høres jo ikke videre festlig ut når jeg beskriver det da men....)
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #30 Skrevet 8. oktober 2008 Syns Chris er greit nok, men jeg kan ikke fordra Andre som mellomnavn. MEN det er jo dere som skal like navnet da, og gutten blir nok fornøyd uansett, så sant dere ikke kaller han Bob Kåre:)
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #31 Skrevet 8. oktober 2008 Ikke spesielt pent, og har lite sans for folk som kaller barna sine Andre, kan like så godt kalle ham Første, Siste etc. Eller bare André?
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #37 Skrevet 8. oktober 2008 Chris og André er begge harry og belastede navn i samme gate som Ronny, Kevin og Ronny. Så, jeg synes det er grusomt.
Mrs. Bouquet Skrevet 8. oktober 2008 #38 Skrevet 8. oktober 2008 Beklager =( Er flere "mannfolk" på min alder (27) som har veldig lignedene navn, enten med Andre til mellomnavn eller Chris og ett eller annet mellomnavn som dessverre ikke har klart seg så veldig godt her i samfunnet. Er som noen nevner noe jeg fobinder med et belastet navn.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. oktober 2008 #39 Skrevet 8. oktober 2008 Hehe, har en kompis som heter det og han er både snill og grei og ganske cool. Men et pent navn er det vel egentlig ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå