Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Hei igjen! Har falt pladask for navnene Nanna og Petrine.... de er så kunstriske, og søte:-) Føles akuratt som da noen foreslo Petra her inne og jeg falt pladask for det:) Problemet er at jeg er redd Petrine blir altfor likt Petra! Men siden det er trillinger forandrer det saken da? Jeg kommer sikkert automatisk til og rope Stine, Petra, Nanna, Petrine...... Men lurer fælt... Hvis det blir tre jenter har jeg (nesten,venter bare på meinger fra dere;-) bestemt meg for to av dem Nanna og Petrine. Hva kan evt. tredje jente hete da? Forslag? Kan jo godt henne at det er 3 gutter der inne da slippr jeg jo dette problemet.... Så spørsmålet er: Skal jeg bry meg om at Storesøster heter Petra, når jeg har forelsket meg hodestubbs i Petrine+at det er trillinger det er snakk om??
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Etter min smak er Petra og Petrine altfor like navn, de er jo nesten helt like. Nanna passer derimot veldig godt til Stine og Petra. Jeg syns Agnes, Johanne og Ingeborg passer til Nanna og Petrine. Trodde forresten du hadde fått vite at du venter to gutter og en jente?
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Takk for svar du! Nei det idiotiske innlegget jeg la inn på flerling debbaten var bare ren løyn! Rett og slett fordi en her inne komenterte og kjeftet på meg gang, på gang på gang isteden for og gi et bittelite navneforslag engang! (Hun sa at hun skulle komme seg inn på flerling debbaten derfor visste jeg at hun ville komme, kal meg rar:P) Og derfor skrev jeg (jeg var forferdelig "hevn lysten") At jeg visste kjønnene fordi jeg var så dum og tro at hun ville tro meg... må le av me selv... og jeg var så dumm og tro at hun ville da gi meg navneforslag.. HAHAHA! Men jeg litt etter da, hvorfor være like barnslig som henne og gjøre det verre for meg selv? Men gjort er gjort....Spist er Spist;-) Tilbake til navn: Ja, Petra og Petrine er veldig like men jeg klarer ikke gi slipp på Petrine!:0 Agnes er veldig flott! Skal vudere det!
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 En del slurvefeil her, jeg er visst litt for trøtt til og skrive;-)
prebs Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg synes Petrine og Nanna er kjempefine navn, men jeg synes også Petra og Petrine er for likt. Men bruk iallfall Nanna. Bare lurer: Leser du bladet Mamma? Spaltisten der - utrolig morsom! - har to jenter som heter Nanna og Petrine, og det er jo ikke akkurat vanlige navn. Jeg hørte først om Petrine der. Søte jenter, forresten.
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Petra og Petrine blir altfor likt, ja. Synes du må tenke nytt. Noe i samme duren; Hansine, Tomine, Andrine, Hermine Nanna er pent!
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Petra og Petrine er altfor like. Men Nanna er tøft.
♥ Herligheten ♥ Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 Oldemødrene mine het Nanna og Petrine, så det var litt artig. Personlig liker jeg dem ikke i det hele tatt. Petrine syns jeg er for likt Petra. Da vilel jeg heller gått for et kort fornavn-Petrine (Eks Nora Petrine) da det ikke blir for likt.. Kommer med noen forslag til trillingene jeg, hvs det er lov Adele Celia Inez Ariane Elea Oline Andrea Tobias / Thias Henry Jonas Johan Arian Casper Noen av disse du likte? =) Stine - Petra - Celia - Adele - Oline Stine - Petra - Tobias - Arian - Henry Stine - Petra - Celia - Arian - Henry Stine - Petra - Celia - Adele - Tobias Tillykke med trillingene =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå