dumme mamma Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 har lyst til å besøke foreldrene våre i helga, de bor ca. 2t. herfra og dermed 2t. fra sykehuset. Jeg har 50 dager igjen til termin, men lillesnupp kom 17 dager før sist. Hadde dere dratt? Vil ikke vente lenger, men hadde vært gøy å tatt en tur før det ble fler da vi ikke har vært der siden juli
3 blå Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Ja, kjære vene. Er formen fin kan du vel reise De føder vel barn der foreldrene dine bor også? Ta med bagen og helsekortet (heter det det??).
UnePune äntligen hemma! Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg hadde dratt, de har kanskje sykehus i nærheten der og? Uansett har alle mine fødsler tatt mer enn 2 timer, så hadde rukket tilbake, hehe!
dumme mamma Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2008 det er det som er at sykehuset her som ligger 5 min. fra der jeg bor er det nærmeste derfra. De må kjøre over 2t. med sykebil de som bor der. Fødselen sist gikk på 4t. fra første smerte til babyen var ute, derfor regner de med at det kan gå enda fortere denne gangen og at jeg må holde meg i nærheten av sykehuset på slutten, men er vel så lenge igjen enda at det ikke er noe problem skulle man tro
3 blå Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Du kan nå ikke låse deg inne "bare" fordi du er gravid heller. Om det nå skulle skje noe har de i det minste en jordmor og sykebil. Selvfølgelig ikke den kjekkeste opplevelsen, men det går nok sikkert helt bra. Det skal vel litt til at babyen kommer akkurat denne helgen.
PrettyPink Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Hadde reist uten å tenke på fødsel. Reiste fra Hønefoss til Oppdal 2 uker før termin når vi ventet vårt andre barn. Kjørte tur-retur samme dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå