Gå til innhold

Trøtt da eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tydeligvis så må jeg lære meg at jeg ikke kan være A-menneske og leve som et B-menneske for det går rett og slett ikke bra i lengden. Et eller annet sted midt imellom kunne kanskje vært noe, for noe går galt når jeg prøver på denne B-varianten. Jeg våkner tidlig, men er ikke våken. Så utover dagen er jeg helt ødelagt og gjesper nesten kjeven ut av ledd.

Hva skjer så? Jo jeg sovner til barnetv - som en stein. Og våknet nå av at lille rosa skulle legge seg. Heldigvis har hun en pappa som ordner opp:-)

Så nå ligger jeg her og prøver å våkne. Men da blir jeg vel våken til langt på natt da.....hmmmm...............tvangslegge meg tidlig kanskje? Kjedelig film som jeg kan sovne av? Igår så jeg jo film som holdt meg våken for den gjorde så inntrykk så det slo da feil ut.

Jammen ikke lett dette altså. Hva med den gangen man kunne legge seg kl 3 og stå opp igjen like pigg kl 7?

Hvor ble den tiden av?

Tror rett og slett jeg er litt ute av trening jeg og at jeg har levd som bortskjemt småbarns- og tenåringsmor til sovebarn litt for lenge til å skjønne noe som helst av dette jeg;-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he he ikke så lett når kroppen ikke kan alfabetet så godt;-)

Hmmmm jeg kan slenge over en håndfull av de medisinene jeg har. Vips så sover du igjen:-)

Eller så kan du dibbe litt med meg i kveld. Jeg er alene hjemme fram til etter midnatt en gang....

Men den tiden da man danset natten lang, og bare fikset litt på sminken før man gikk på jobb igjen........ den tiden er faaaaar gone.

Skrevet

Pokker og, det var det jeg var redd for rett og slett;-D At den tiden er far gone....jaja....får vel bare innfinne oss med det da eller;-D

Men jeg kan godt dibbe litt samtidig som jeg ser Grease. For det er jo så spennende. Og nå er nivået såpass høyt (etter siste ukes utstemming;) at jeg bare må få det med meg;-D

Hei på Kai Thomas og Sofie sammen med meg da......selv om jeg synes heiing kanskje er en smule oppbrukt;-D Mer effektivt å ringe inn og stemme kanskje?

Skrevet

Når det gjelder soving og våkning og slikt, har jeg erfart at det lønner seg å holde seg til én bokstav. For min del er det BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB....

Zappet akkurat over på Greaseskolen og så Sofie. Hun er jo kjempeflink! Og så all den kule musikken, da gitt :)

Skrevet

Ja!!! Gleder meg til Kai Thomas kommer snart!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...