Ludviginne - mamma!! Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 I dag var jeg på visningstime, vi benyttet oss av tilbudet til Fame her... Mens jeg ventet, så jeg på utstillingsbildene. Der var det 9 bilder som var satt sammen i kvadrat, av en mor. Første bilde var liten mage, så ble den større og større, og på siste bilde, nederst til høyre, så var det bilde med mor og babyen. En så hvordan magen vokste på de andre bildene, mora satt på kne, så henne fra siden, og var naken, hånden for brystene. Samme positur, men ansiktstilling endret seg. Kjempestilig, syntes jeg, og absolutt noe en kan få til hjemme. Bare finn dere en fin vegg, og få mannen til å fotografere Lykke til alle sammen! Det er noen måneder foran dere, men jeg synes tiden har gått utrolig fort! Kos dere og nyt det som skjer!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Har også sedd dette bilde på Fame i Trondheim Men den dama har jo en utrolig flott kropp, jeg er ikke like heldig
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Gikk inn på fame.no og de bildene var jo utrolig fine. Men sku nok ike ha spist så mye godis dsiste mnd. , for kroppen min egner seg ikke så veldig til sånne bilder nå. Ihvertfall ikke til å henges på veggen... Men det var en del andre fine bilder der også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå