MiLady Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 det være seg treningsbukse eller t-shorte nu når man er gravid og ikke akkuart har råd til å kjøpe mammabukse, men heller kjøpe mannsklær i stede? så gubben får en litt større garderobe.
2 gutter og 1 jente Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 jepp...stooore baggy gensere. er diiiger som et fjell og alle mammaklær har sluttet å virke! termin om 1,5 uker heldigvis. da kan jeg ihvertfall bruke noen av mine egne klær!
PiaL Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Jepp, men jeg bruker de fine klærne hans, så han blir sååå irritert for han mener jeg vider ut genserne hans.. hihihi kjempefestlig!
MiLady Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2008 hehe :-D Jeg er ikke blitt så veldig stor enda, har bare brukt t-shortene til gubben til nå, men er vel ikke lenge igjen før jeg må gjøre innhugg i treningsbuksene hans, de få han har da, hvis ikke så blir det på butikken å lete etter billige treningsbukser som han kan bruke etter at Junior er født Han går jo utansett i arbeisklær hver dag så tviler på at han trenger de få trenigsbuksene han har
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg gjør det:-) Bruker boksershortsene hans, kosebuksene og gjerne en t-shorte og/el genser. Men sokkene får han ha i fred:-) De er for tykke. Pleier alltid å skifte etter jobb og da er kosebuksene hans utrolig gode.. Det er alt for tidlig til å se mage på meg, så jeg bare liker å bruke klærene hans. Det er godt med noe som ikke strammer så mye..
MiLady Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2008 Sokkene for også være i fred her, synes jeg ser meg selv subbe i hans alt for store sokker. Er nesten man kan se for seg en 3-4 åring som subber i mors eller fars sko, sånn blir det med sokkene til gubben. :-D
blirjegsnartmamma Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 jeg gjør det, feks ullgenser osv.. Også låner jeg gjerne hans jobb t skjorter hvis det skal males eller pusses opp hjemme hehe Men ellers så er de litt for smale for meg - jeg har så store pupper og hofter i forhold til ham
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå