Gå til innhold

Flere som bruker gubbens klær? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

det være seg treningsbukse eller t-shorte nu når man er gravid og ikke akkuart har råd til å kjøpe mammabukse, men heller kjøpe mannsklær i stede? så gubben får en litt større garderobe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp...stooore baggy gensere. er diiiger som et fjell og alle mammaklær har sluttet å virke! :P termin om 1,5 uker heldigvis. da kan jeg ihvertfall bruke noen av mine egne klær! :D

Skrevet

Jepp, men jeg bruker de fine klærne hans, så han blir sååå irritert for han mener jeg vider ut genserne hans.. hihihi kjempefestlig!

Skrevet

hehe :-D

Jeg er ikke blitt så veldig stor enda, har bare brukt t-shortene til gubben til nå, men er vel ikke lenge igjen før jeg må gjøre innhugg i treningsbuksene hans, de få han har da, hvis ikke så blir det på butikken å lete etter billige treningsbukser som han kan bruke etter at Junior er født :)

Han går jo utansett i arbeisklær hver dag så tviler på at han trenger de få trenigsbuksene han har :D

Skrevet

Jeg gjør det:-)

Bruker boksershortsene hans, kosebuksene og gjerne en t-shorte og/el genser. Men sokkene får han ha i fred:-) De er for tykke.

Pleier alltid å skifte etter jobb og da er kosebuksene hans utrolig gode..

Det er alt for tidlig til å se mage på meg, så jeg bare liker å bruke klærene hans. Det er godt med noe som ikke strammer så mye..

Skrevet

hans joggeklær blir nok ofte brukt:P

Skrevet

Sokkene for også være i fred her, synes jeg ser meg selv subbe i hans alt for store sokker. Er nesten man kan se for seg en 3-4 åring som subber i mors eller fars sko, sånn blir det med sokkene til gubben. :-D

Skrevet

jeg gjør det, feks ullgenser osv..

Også låner jeg gjerne hans jobb t skjorter hvis det skal males eller pusses opp hjemme :)

hehe

Men ellers så er de litt for smale for meg - jeg har så store pupper og hofter i forhold til ham :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...