Gå til innhold

forslag til utdrikkningslag???

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger forslag til hva jeg kan finne på til søstra mi??

jeg er helt tom for ideer egentlig..

hun vil iallefall ikke godta å få på stygge klær og stå å selge kyss eller blomster. ikke gå rundt i byn å gjøre diverse heller.

vurderte å dra på spa,men får ikke inn så mange om gangen,og blir kjedelig å vente på hverandre. må ha noe alle kan gjøre lissom.

skal jo ha fest på kvelden,men skal h hele dagen sammen. noen som vet hva vi kan finne på,eller fortelle hva dere gjorde på deres dag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei huff, la henne for all del slippe å drite seg ut i stygge klær - det er da virkelig ut!! (eller er det jeg som har blitt for gammel for sånt, hehe...)

Her er noen forslag, kommer alt an på hvor i landet dere bor og hva slags tilbud som finnes:

curlig, gokart, magedans, riding, megazone i Oslo, paintball

Men hvis søstern din driver med f.eks curling så bør dere kanskje velge noe annet da.. ;)

Lykke til!!

Skrevet

Til mitt utdrikningslag hadde min forlover kjøpt inn et helt hvitt frokostservise + porselensmaling, og så fikk alle hver sin kopp og asjett som skulle males. Et fantastisk minne for ettertiden, samtidig som vi hadde mye moro mens det ble gjort.

Skrevet

sjekk ut www.utdrikningslag.no

masse gode tips!

Skrevet

Jeg har sakt det før i mange andre tråder her, men jeg sier det igjen :

rafting , juving , ducky eller zipline ... Kjempe artig hviss hun ikke er kjemperedd for vann, høyder og fart da :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...