Gå til innhold

Reise en mnd etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er invitert med på julebord sammen med samboer til Svalbard, fra fredag til søndag.. Er ca en mnd etter termin. Skal ikke ta babyen med men evt la h*n være hos mamma. Hva synes dere? Har sååå lyst til å dra og skal bruke pumpe fra begynnelsen av hvis det er aktuelt, men samtidig er det jo min førstefødte og jeg føler at jeg er en "dårlig mamma" hvis jeg bare drar.. Vet jo heller ikke om jeg klarer det når alt kommer til alt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var invitert på tur med jobben til samboeren min når mini var ca3mnd. Vi spurte pent om vi fikk lov å ha han med og det gikk bra. Hvis ikke han kunne vært med, så hadde jeg blitt hjemme og samboeren min hadde reist alene.

Etter en mnd tror jeg ikke jeg hadde vært klar for å reise i det hele tatt, verken med eller uten baby, men det varierer nok veldig fra person til person:-)

Skrevet

ta nå med deg bind, det er ikke sikkert du er ferdig med renselsen til dess.

men det går da an å ta ungen med, skulle jeg tro? hadde ikke greid å reise fra noen av ungene mine så små. greide knapt å gå til en tannlege time da første var en måned. hadde aldri trodd jeg skulle bli sånn, men er helt avhengig av babyene mine, i månedsvis etter fødsel.

hva visste jeg om hvordan det skulle bli å bli mor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...