Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg ammer ikke,gidder ikke rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Babyen vår tar ikke flaske, gidder ikke rett og slett. Så hun er nok like lat som HI ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Hele samfunnet er jo blitt ganske så late. Så hvorfor henge seg opp i bare "amminga"? Du er ikke latere enn de som ikke gidder å lage hjemmelaget middag til barnet sitt. Du er ikke latere enn de som ikke går tur meg ungen sin en gang til dagen. Du er ikke latere enn de som går i joggeklær hele dagen. Du er ikke latere enn de som er 30 kilo overvektige. Tok du den?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 hehe må le litt.. forstår at dette er et tulleinnlegg, men på en annen side tror jeg nok at det er en del som kutter ut amminga fordi de tror at det er lettere med flaske.. å ja.. det å kunne sette fra seg ungen til gud og hver man for å bli matet og slippe å gjøre det selv er kanskje enklere.. Men nå er det jo sånn at de aller fleste mødrene som gir barna mat og når man velger å ikke amme så må flaskes kokes og mme varmes.. Og hvis noen virkelig tror at det er mindre jobb enn amming.. haha ja da har de missforstått.. Amming kan kanskje være krevende i starten før man får helt taket på det. Har selv flere barn og amming har ikke vært enkelt... Ikke enkelt å komme igang, men såååååååå lettvint etterpå da.. Så hilsen en mamma som virkelig har jobbet for å kunne amme.. fordi jeg ikke orker å gi flaske.. det er for mye jobb for meg.. Jeg jobber heller dag og natt i 2 mnd for å få det enkelt resten av spebarnsperioden enn å styre med mme i ett år..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Men du får igjen nattesøvnen mye fortere med flaske. Vel verdt det.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Tja.. man sover bedre om man ammer da + at jeg vet om mange flaskemødre som sliter med nattesøvnen og ammemammaer som har unger som sover hele natta..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå