<3 girls <3 Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 kor det gjekk med jordmor idag?strippet hun dag?
*tornerose* Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Hei!!! :-) (så koselig å se "navnet" mitt sånt, hehe) Vett du, ble såååå skuffa i dag jeg..... Hadde for store forhåpninger tydeligvis... Hun sa ja til å strippe meg, men sa hun ikke kom skikkelig til pga. hodet til lillegutt lå for langt oppe.... MEN det positive var at jeg var godt moden & hadde 1-2 cm åpning :-) Å det er jo bra :-) Har så lyst til å føde nå altså...... har egentlig ikke så mye plager, men er så utålmodig, føler alle rundt meg føder før tiden, hvorfor kan ikke bare jeg gjøre det samme??!!!!! Hva med deg?.... Var det i morgen du skulle på kontroll??? Blir spennende, holde meg oppdatert da :-) Klem fra
<3 girls <3 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2008 ånei...mi si låg så høgt oppe på sist kontroll att eg frykter de samme.. men så er eg ikkje sikker på om hun sier ja,og om hun praktiserer det. det er jo en start jo..då er det ikkje fare for att det ikkje har skjedd noe når du endeli kommer i fødsel da.tenk på di som kommer inn og har ingen åpning da;) Ja,imorgen skal eg på kontroll igjen.har igrunnen forberett meg på att hun ikkje gjør det så eg ikkje blir skuffet. kontroll er kl halv 3 så er seint på dag., mannen kom igjen igår fra jobb tur og vi hadde sex i håpet,men hadde ikkje en kynner engang.er det ikkje typisk. skal fortelle imorgen med engang eg kommer igjen.. krysser fingrene..
*tornerose* Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Lykke til i dag nr.2. i oktober :-) Ja det er nok best å ikke ha for store forhåpninger, er så innmari kjipt å bli skuffa, dagen blir liksom helt ødelagt!!!!!!! Men spennende blir det :-) *tvi, tvi* Vi har uansett ikke lenge igjen til vi har gulla våres i armene :-)
<3 girls <3 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2008 ho sa ho kunne gjere det,men ho sa det hadde ingen hensikt så tidlig,for det førte kun til blødninger og maserier..men ho kunne gjøre det nestegang eg kom men innen den tid må eg ha fødd,for da er det bare 1 uke til termin.heheh.. merkelig nok ble eg ikkje skuffet. no he ho vertfall lagt seg godt ned i bekkenet da..så det nermer seg;) hode hadde ikkje festet seg,men det var ikkje vanlig heller siden eg er 2.gangs.
*tornerose* Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Så bra at hun har lagt seg til rette :-D Og godt du ikke ble skuffet pga. strippinga.... men er jo godt å vite at hun vil gjøre det om det ikke skulle skje noe de nærmeste ukene :-) Nå skal jeg og min kjære gå tur oppi skauen for å se om vi klarer å sette i gang ting og tang :-D :-D har nettopp hatt sex oxå :-) hehe....
<3 girls <3 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2008 lykke til på turen..håper den hjelper..!! eg skal lage føde pizza imorga;)
*tornerose* Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 puhhh..... der var vi hjemme fra turen..... slitsomt!!!! Fødepizza? Har du oppskriften? Her er det ingenting som skal være uprøvd, hihi :-D
<3 girls <3 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2008 slitsomt kan eg tenke meg det er.eg puster som eg har sprunget maraton bare eg går fra bilen og inn i huset..heheh visst du går på kjerringråd på siden her og der står oppskriften. ja,alt skal prøvest. laurdag skal eg lage graut,med masse kanel;)
*tornerose* Skrevet 9. oktober 2008 #10 Skrevet 9. oktober 2008 Hehe, ja kondisen er ikke på topp for tiden :-) Er for øvrig dårlig fra før av, så kan vel ikke vente annet..... :-) Da blir det fødepizza på oss i helgen :-) Har også oppskriften på fødepai som jeg vet er meget effektiv. Hadde den i klubb da jeg var i uke 30 eller noe slikt og fikk sinn sykt med kynnere etterpå. Bestemte meg der og da om å ikke lage fødepai før jeg var lenger på vei, nærmere terminen :-D Den var utrolig god, men også vanvittig sterk!!!! Til og med min mann slet med å få det i seg da han spiste restene (",)
<3 girls <3 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. oktober 2008 off...eg liker ikkje sterk mat eg..!!å kommer sikkert til å få halsbrann oxo. går helder gravid enn å ha den helsinken halsbrannen.heeheh har du oxo en klubb??!!eg oxo..vi er 7 stk som har kjendt kvarander siden ung.skulen og for 3 år siden fann vi ut att vi aldri møtest lenger siden alle nesten har andre venne gjenger og att da møtest vi 1 gang i månen å hversin gang og lage mat..det er kjempe trivelig.neste gang vi skal møtest nå er den dagen eg har termin.
*tornerose* Skrevet 10. oktober 2008 #12 Skrevet 10. oktober 2008 Mornings :-) Off, den halsbrannen er pyton, har heldigvis ikke vært så plaget med det i dette svangerskapet... "bank i bordet", hehe.... Ja vi startet klubben for 3-4 år siden. Noen av oss har vært venninner lenge og noen er vi blitt kjent med nå de senere åra. Kjempe koselig. Lager mat vi også, koser oss med digg og sladder :-D Har hver 3. uke vi da, så neste gang er i neste uke (å da har jeg 1 uke igjen til termin)... håper det skjer noe snart!!!!!!!!!!!!! Har du noen planer for helgen?(",)..... jeg vil føde, men jeg tviler :-(... Skal i utdrikningslag i morgen jeg, kan bli artig :-) Klem fra
<3 girls <3 Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #13 Skrevet 11. oktober 2008 mornings...hadde du nettop stått opp du??!!heheh du er heldig..har hatt det i begge sv.skapene..det er pyton. samme som oss det.kjekt å få noe nytt sladder og kjendte og ukjendte..hihihi. har hatt lite planer for helgen.idag har vi stablet ved for vinteren i håpet,men neida.førte kun til vondt bekken:( utdrikkingslag asså..ja,de kan bli spennende.må få høre resultatet:) det er så kjedelig på tv i helgene..det er rett og slett ingenting og se på tven.ender somregel me att eg sitter foran dataen..det gjør vi begge faktisk i hversin god stol.heheh.. imorgen lurer eg på om eg skal ta meg en tur og besøke søsteren min.har ikkje sett henne på..skal me sjå..over 1 måne.ho bor 30 min her ifra.ikkje langt,men det er sånn det blir når mi datter hater å kjøre bil og søsteren min jobbe rhele tiden..men imorgen tenkte eg att eg skulle ta sjangsen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå