trillemamma Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Finner navnet i skattelistene, men han står ikke i telefonkatalogen. Tallene i skattelistene er vel fra i fjor? Kan han da ha dødd tidligere i år? Eller sent i fjor?
jente30L Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 ehhh ikke for å si noe feil eller være frekk... men jeg i likhet med mange andre står ikke oppført i noe telefonkatalog selv om jeg er i livet;)
tvkrus Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 kan prøv denne kansje du finner,men deket ikke hele landet ennå så kan være død selv om du ikke finner ved komede http://www.disnorge.no/gravminner/index.php
trillemamma Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2008 Dette er en person som alltid har stått i telefonkatalogen, han har aldri hatt hemmelig nummer. Han bor alene, så telefonen kan ikke stå på konen.
trillemamma Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2008 Se der ja, takk. :-) Han lever, puh.
♥Cherrypie♥ Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 en gang googla jeg navnet til min avøde venn for samma grunn,fant han i en slags liste over døde..huskerikke hvor.
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 prøv her... http://www.aguiden.no/AGuiden2Web/Personalia.do?method=frontpageObiPaperAds&searchText=&searchLastName=&searchAdvanced=false&pageNumber=8&pageSize=20 Aften posten sin....
Gjest hovedinnlegger Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Veldig mange som ikke står oppført i telefonkatalogen lengre. Mange har ikke hustelefon, og om man har kontantkort/uregistrert mobilnummer står man heller ikke oppført.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 Forøvrig kan man fortsette å stå oppført i tlf.katalogen selv om man er død. Det er noe man velger selv, når man er i livet, eller noe pårørende bestemmer...
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #10 Skrevet 8. oktober 2008 Kjenner om vedkommende har puls. Haha ,dårlig humor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå