Gå til innhold

Ammer du fortsatt, og i såfall hvor lenge ammet du ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 11/1,2 mnd og jeg ammer henne 1 gang om dagen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

elste i 15mnd

mellomste 18mnd

yngste fullammest 4mnd gammel

Skrevet

Sluttet for 2 mnd siden, da var hun 15 mnd....

Skrevet

Ammet til gullet var nesten 4mnd.. håper jeg kan amme lengre neste gang!

Skrevet

Jeg fullammet ca 1,5 mnd. Så måtte jeg begynne med mme i tillegg. Nå er jenta litt over 3 mnd og her er det nedlagt meieri ;-P

Ble pes med at hun bare vrei seg og skrek da hun skulle ha pupp. Vi strevde ei stund, men så minket melken også. Så da ga vi oss!

Skrevet

Ammer ikke lenger.

Fullammet til 3 måneder.

Delammet til 6 måneder.

Morgenammet til 6,5 måneder.

Så sluttet jeg fordi han var umulig å puppe lenger. Null interesse for pupp!

Skrevet

Ammet til Lukas var 17 mnd, nå blir han 3 år neste måned.

Skrevet

Han er nå 10 mnd og jeg ammer 2-3 ganger pr. dag. Fullammet til han var 6 mnd da. Men etter i dag skal jeg revurdere hele ammingen, for han har lært å bite, HARDT!

Skrevet

Ammet førstemann ca 17 måneder, ammer fortsatt nummer to (10 måneder gammel) noen ganger i løpet av døgnet (nattammer fortsatt).

Skrevet

Lillemann nærmer seg 14 mnd og får pupp på morgenkvisten og kvelden, av og til etter barnehagen og - må jeg innrømme - av og til om natta.

Skrevet

Ammet inntil nylig. Hun er nå 10 mnd. Men nå er hun ikke interessert lenger. På slutten ammet jeg bare 1-2 ganger pr dag.

Skrevet

elste ammet jeg i 14.5 mnd ( natt og dag, sluttet brått)

Minste ammet jeg i 14 mnd, sluttet tvert da oxo, gikk ikke med nattamming så lenge jeg ammet dag, så derfor ble d brå slutt.

Skrevet

Ammer fremdeles på morgenen. Gutten min er 23 mnd. Har lyst til å slutte snart da, men er vel litt lat siden han har så stor glede av det og jeg ikke har orket å ta kampen med å få han til å slutte....

Skrevet

Fullammet til 6 mnd

Ammet mye etter dette og...

Sluttet da han begynte å bite 10 mnd gammel, og han BEIT og lo rått gang etter gang, så det var bare å gi opp...

Skrevet

Ammer fortsatt, men så er han bare 10 måneder gammel. Ammer vel 4-5 ganger om dagen.

Skrevet

Ammer ikke nå, men ammet begge til de var ca 1,5 -2 år en gang om dagen de siste mnd.

Skrevet

Ammer fortsatt kveld, natt og morgen. Hun er snart 17mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...