snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 jeg har noe el lignende slim.. ikm lørdag eller søndag.... kan de bety noe.. blank som kan strekkes... jeg har halsbrann, kvalme, kviser, munnsår og litt øme pupper... noen som har hatt dette med et lite under som resultat:)??
Musemor med tre søte små Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Vel, det er jo de rette symptomene, så det er jo bare å teste.
Scoobydoo Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Ja, ta en test, da vel. Er nok litt i tidligste laget, men hvis du har noen billigtester liggende, så ville jeg gjort det. KAN jo tenkes at den slår ut, og hvis den ikke gjør det, så skylder vi på at det var for tidlig å teste:-) Vinn, vinn, altså!! Men det er jo symptomer du beskriver, da!!! Vanlig med rikelig utflod under graviditet...:-)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2008 jeg har testet med el test den var ikke direkte negativ usikker hva jeg skal tro....
Musemor med tre søte små Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Hmmmmm. Dette blir spennene. Nå ble jeg virkelig nysgjerrig. Lykke til
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2008 he he jeg også ble spent nå... hjelpes hadde aldrig trodd de, men de tyder jo litt på de at de kan være noe... ja ja får teste lørdag/søndag vist ikke tr er kommet.... da skal jeg nok gi en lyd:)
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har ikke ikm før neste torsdag jeg da, men jeg har MYE utflod også. Jeg har også hatt veldig vondt i magen/stikninger helt siden el. Må innrømme at jeg er litt spent ja...:-D Klem
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2008 kommer slim nå seigt og strekk bart.. skjønner ikke noe???
madremia Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 ..hei! Hvordan skal utfloden være for at det skal være et graviditetstegn? SLimete og blankt? Kan det være hvitt og blankt, klumpe seg og såvidt strekke seg? Finnes det virkelig teorier om dette? Aner meg at det kan være litt individuelt?
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. oktober 2008 ja huff de ser sånn ut... får ta en test på ikke plage alle andre...:/
Amia Skrevet 8. oktober 2008 #11 Skrevet 8. oktober 2008 Hei jenter:) Slenger meg med på denne tråden da det er snakk om utflod.... Jeg har ikm på søndag 12. Hadde i helgen som var litt murringer, men det har gitt seg nå.. Men, jeg har endel utflod...og det har jeg tolket negativt...for jeg mener jeg har lest et sted at man skal være helt tørr mellom el og ikm? Men nå ble jeg plutselig usikker?! Sukk.....så mye å huske på vettu )
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 9. oktober 2008 jeg trodde de var motsatt... at man skulle være fuktig... hm helt håpløst å holde styr på.... hm nå har ting hvertfall endrett seg i min kropp i gjenn nå er de nesten tørt... antar tanten kommer snart... de hente noe merkelig i går da vi var ferdig å ha sex kom de noe som minnet om pisket eggehvite de har helt stivt og ganske mye.. dette har jeg aldrig vært borti noen som har hatt dette eller hørt om de??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå