mini nr to på vei Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Fikk telefonregning idag....og ble litt sjokkert over at den var så mye høyere enn vanlig. På den spesifiserte regningen fikk jeg forklaringen: DET ER DYRT Å RINGE TIL NAV!! ...og lånekassen. Har ringt en del til de siste mnd pga MYE TULL og saksbehandlere som ikke gjør jobben sin... RESULTATET: 450 kr ekstra på telefonregningen!!
Popelko Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 hoh, tell me! fikk dobla tlfregning et par mnd pga dem...huff, slitsom at dem aldri kan holde orden på noen ting!
mini nr to på vei Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2008 Dytter litt på denne jeg, slik at noen andre kanskje slipper en irriterende høy sum på telefonregningen. Syns absolutt at man burde bli opplyst om at det ikke er vanlig minuttpris på å ringe til dem!
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 oioi, da lærte jeg noe nytt i dag!! Kanskje verdt å ta seg bryet å dra nedover i stedet da ja.. Dette er ille folkens!! Her skal man søke hjelp fra det offentlige, og så suger de samtidig hundrelappene fra oss!! Dette skulle ikke vært lovlig!!!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Det kan da virkelig ikke være lovlig å ikke opplyse vi som ringer om at det koster mer enn vanlig minuttpris?! Dette tror jeg faktisk jeg skal sjekke opp i og ta opp med de som har ansvaret for det! Dette er faktisk rett og slett for dumt!
mor_til_2_84 Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 De fleste vet vel at det koster mer å ringe et 815 nr? Men er helt enig i at det er sykt at et sted som NAV opererer med dyr minuttspris. Det er jo ofte også folk som ikke sitter så godt i det som trenger å ringe de. Selv har jeg levert inn en søknad hos nav, som kunne gjort at jeg kunne jobbet litt fremfor å være 100% sykemeldt. Har ringt og ringt, og vet fortsatt ikke om saken er behandlet fordi ingen vet, og ingen ringer meg opp som de sier at de skal... Så nå har jeg gitt opp hele driten. Blant annet fordi det koster så sykt mye å ringe, og da orker jeg ikke kaste bort tid, energi og penger på det...
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 men visst en ringer det lokale NAV kontoret? for her er det ikke sånn 815 nr. jeg pleier egentlig aldri å ringe.. når jeg skal til lege,bank,NAV e.l så tar jeg det alltid en dag jeg allerede er i byen.. tar buss. så sparer jeg busspenger og høy tlf regning..tror en sparer mye på det i lengden.. skal ta å høre med NAV en dag ang minuttprisen. passe ironisk at DEM skal ha sånne priser hehe. det blir bare for dumt.. skulle nesten tro at det skulle være gratis. de er vel kansje lei av folk som ringer hehe.. men jeg har en dum vane å ringe bankkontofonen da.. burde heller finne meg en minibank å sjekke. for det er 815 nr..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå