Gå til innhold

Hjelp til en pumper


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg må spare opp mm til helgen da vi skal i 50 årsdag uten barn, men får ut så lite no når eg pumper meg(20 ml)

 

så lurte på om eg kan sette det i kjøleskapet og om en time pumpe mer og blande dette før eg fryser det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det kan du!!!!

Skrevet

Det skal vel gå bra hvis du setter det rett i kjøleskapet og så rett i fryseren:)

Skrevet

du kan fryse etterhvert og... bare helle oppå den ferske og inn igjen i fryseren...

Skrevet

Du må ikke blande kjøleskapkald melk med nypumpet, dvs ikke pumpe i kald melk, da kan den bli sur. Du må pumpe i nytt beger og så avkjøle det før du blander og evt fryser. Eller du kan som en annen skrive, fryse ned litt og så fryse mer over, men bare hvis det du fryser sist er mindre enn det som er der fra før (fryktelig dårlig forklart, men les på ammehjelpen.no, så skjønner du det sikkert bedre)

Skrevet

kontakt legen din, og få en nesespray som hjelper på uttdrivinga. jeg har ikke problemer med amming og gutten legger på seg 200-300g i uka. men fikk bare ut 30-40ml når jeg pumpet fulle bryst. med nese spray "hoppet" vi opp til 100ml.... Jeg synes også avent pumpene er enklere enn medela....

Skrevet

Dette er min erfaring.

 

1: Elektrisk pumpe er alfa omega

2. Pump om morgene rett etter at du har stått opp.

Da får je fort ut 250ml i løpet av 10min på en pupp. resten av dagen kommer jeg ikke opp i 50ml engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...