Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg skjønner ikke hvorfor hu ikke flytter til gran canaria igjen, virket som hun hadde det veldig bra, og trivdes mye bedre der, mye bedre selvtillit også.... Jeg ble skikkelig lei meg på hennes vegne når jeg så henne møte barnefaren som så vidt hilste på datteren sin.... :S
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Er det så rart å tenke seg til da?? Hun må vel holde seg i Norge for å få alle alenemorstønadene sine.. Og du ser jo ut i fra det livet hennes der at hun fester og koser seg litt vel mye der nede. ikke rart det blir unger ut av sånt som fedrene ikke vil ha..
Snupi27 Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 jeg syns maria er en veldig flink mor.. dårlig selvtillitt sier hun at hun har og prøver faktisk å gjøre noe med det..
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Syns hun virker som en utrolig hyggelig jente, men med altfor liten selvtillit. Konstant den der nervøse latteren og ser ned. Enig med at det virket som om hun fikk mye mer selvtillit i Gran canaria, så skjønner godt at hun vil bo der, men av økonomiske grunner blir værende i Norge..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Syns også det samme som deg melamin, men jeg hadde helt klart flytta tilbake altså.. Men den latteren er sykt irriterenes,det er jeg enig i;) Hi
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Ja, hadde jeg følt meg så mye bedre av å bo i Gran canaria så hadde jeg ikke blitt boende lenge i Norge.. Å ja, var det ikke i episoden med dåpen til dattera hennes hvor de hadde redigert det slik at man virkelig fikk med seg akkurat hvor mye hun ler Litt sånn unge mødre-nerd føler jeg, men sitter jo her hjemme hele dagen, så da blir det jo litt tv-titting!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Synes hun er kjempe pen jeg, synd hun ikke ser det selv. Søt unge også.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 Jo, stemmer da hun lo hele tiden, huff... smule slitsomt!! Ja,pen jente, nydelig unge...
Bøllefrød Skrevet 8. oktober 2008 #10 Skrevet 8. oktober 2008 synes hun er kjempe søt =) men du anonym over her som sier noe om at hun fester så mye der nede å at sånn blir det barn av eller noe å at det blir resultate av fedre som ikke bryr seg.. eeh, hva faen er det for noe i si ? han får da faen meg ta ansvar for pikken sin.. herre gud.. ¨maria er flink hun, bare veldig utrygg når det gjelder seg selv, faren derimot er en jævla idiot, skulle faen meg aldri "luffta" pikken når han ikke klare i si hei til datteren sin en gang..... dessuten må hun da få lov til å feste litt, hva er galt med det ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå