Gå til innhold

frustrert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde IKM mandag, overlykkelig da mensen ikke kom på mandag, ventet med å teste til tirsdag morgen, fikk negativ test:(

I dag er mensen fremdeles ikke kommet...

skikkelig frusterende..har hatt mens murringer i magen i flere dager..men altså ingen mens..samboer mener jeg kanskje kan være gravis likevel..men jeg tviler..han vil jeg skal ta en tur til legen og ta blodprøver..for å få skikkelig svar..men en CB skal vel være ganske så sikker når du tar den en dag etter IKM???

hva hadde dere gjort??

jeg mener det er like greit å vente å se...ikke noe vits å stresse med å komme seg til legen..legen vil vel bare le og si at mensen av og til er forsinket..selv om den ikke har hatt for vane å være det inntil nå..det kan vel skje likevel?? kroppen er jo et mysterium..

hadde dere gått til legen ennå???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

G-tester reagerer på HCG-hormonet som gravide kvinner produserer. G-testen har en viss følsomhet og enkelte kvinner produserer lite HCG i begynnelsen. En blodprøve registrerer mindre mengder HCG og slår derfor ut tidligere. Jeg hadde nok gått til legen, ikke bare for G-testen, men også fordi dersom den er negativ så kan de hjelpe deg å finne ut hvorfor TR ikke er kommet på besøk.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...