Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Der var tre sytøy jeg hadde begynt på, ett fant jeg ikke oppskriften til en gang, (men den dukker kanskje opp et sted?), ett husker jeg ikke, Og ett sa mannen min. "oi det husker jeg, det holdt du jo på med da du bodde vekke.. (og det er over 6-7år siden..) Og jeg som holdt på å kjøpe meg noe nytt nå til jul.. Så nå skal jeg iallefall fullføre de jeg har startet på.. Har brodert litt idag, og så kjekt det er. Så nå har jeg noe å ha med meg inn på sykehuset... Var også noe strikke tøy fra den perioden jeg prøvde å lære meg å strikke, må nok rette opp i dette, for så å få hjelp til å lære dette igjen. Hadde vært så gøy å kunne strikke- husker bare rett strikking. Har glemt å strikke på vranga, kan ikke mønster, kan ikke legge opp eller felle av.. Noen som hekler forresten? Det ser kjekt ut:)
Gjest nickedokka Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har fått litt strikkedilla jeg, det er så morsomt å lage noe som faktisk er litt matnyttig. Alltid likt å bruke hendene, men har aldri likt håndarbeid før nå. Det beste øyeblikket når man lager noe er like før det blir ferdig, da er jeg bare såå fornøyd. Etterpå får jeg øye på feilene, så da blir glansen litt borte. Men mister ikke motet av den grunn=) Så flink du er som gjør ferdig gamle prosjekter da! Det er nok mange sånne liggende rundt omkring...
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Minner litt om meg, bortsett fra at jeg ikke har såpass orden på det at jeg har alt i en boks. Finner halvferdige broderier overalt, i skuffer jeg har klær som ikke blir brukt så ofte, på loftet, i skap sammen med julegaver, i hylla i stua som desverre ikke blir ryddet så ofte, og i håndarbeidspuffen min, som jeg egentlig tror jeg bør rydde, og legge alt av håndarbeid i. Elsker å begynne på nye prosjekter, er så gøy når jeg begynner. Jeg har heklet litt. Har heklet meg bikini(vet egentlig ikke helt hvor den er, og jeg blir nok ikke å bruke den mer) Har kanskej brukt den 1 gang. Har også heklet noen grytkluter. Hadde endel prosjekter liggende hos bestemor da jeg var liten og brukte å være der mye.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2008 Ja spørs jo om de blir ferdige da? Hvis jeg ikke finner mønster på det som mangler det, kan jeg iallefall bare kaste det.. Her strør de egentlig også rundt forbi, men har ligget en stund i denne boksen, etter vi har ryddet har jeg puttet ting som har med hånd arbeid oppi den.. Så var jo ett evig rot.. Men nå sitter jeg og broderer på ett julebilde.. Kanskje det kan bli en julegave, men har oppdaget at jeg har sydd feil, så håper bare at det går greit.. hvis ikke blir jeg galen tror jeg.. Elsker også å starte på nye prosjekter, full av pågangs mot og ny iver..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå