Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Var på foreldremøte i går i bhg. Møtet gikk greit, og vi foreldrer ble fort enig i div. tema som ble tatt opp. Men så var det en mor der da, som klager over hvor lite info. det er i bhg. Det er greit. Men så begynte hun å klage over at plakaten der info. som foreldremøte og div. ikke var bra nok. Og det kanskje var derfor mange foreldrer som ikke møtet opp (det manglet flere der). Hun sa også at hvis ikke hun ene moren til et av barna i avd. hadde gjort henne oppmerksom på det, så hadde hun nok ikke fått med seg at det var foreldre møte i går. Og den lappen/plakaten har hengt på info veggen, ved siden av døren i nesten 2 mnd. Er det mulig at hun har hatt det så travelt hver eneste dag at hun ikke har lagt merke til plakaten?? Ble så irritert over det, for plakaten var ikke så liten heller. Det var en stor plakat skrevet med tydelige store bokstaver. Og siden foreldremøtetet var denne uken, hadde personalet laget enda en plakat som dem hang på ytterdøren, slik at alle som gikk inn og ut kunne se plakaten. Også klaget da hun moren her da at det var dårlig info i bhg. Aldri hørt makan til tull.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 p.s glemte å si at den andre plakaten som ble hengt på ytterdøren, ble hengt opp i begynnelsen av forrige uke.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Enig med Hi. Det er alltid noen veldig klagete og sytete foreldre i barnehagen. Lukk ørene og smil fint til de ansatte. Så vet de ihvertfall at noen er fornøyde. Noen vil aldri bli fornøyde.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Det finnes alltid noen som aldri blir fornøyde.. Og hvis den har hengt der såpass lenge, og hun IKKE har fått det meg seg, så bør hun ta et oppgjør meg seg selv og ikke ansatte i barnehagen.. hadde hun vært forelder i min bhg hadde jeg kjefta tilbake om hun prøvde seg på den.. vi henger opp oppslag to uker i forveien, (og gjerne i hyllene til alle ungene) og da er det deres problem om de ikke kommer seg på møter. Og det er faktisk folk som glemmer det ENDA det lå en lapp i hylla til ungen to uker i forveien.. Så det er bare å heve hodet over det, for vi har pokker meg ikke ansvar for å ringe hver enkel forelder å "må du huske foreldremøtet i kveld" og dikke-dikke-dikk.. de er ærlig talt voksne mennesker og har et ansvar de også!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 heeeeeeeelt enig med dere! Noen foreldre klager over alt, synes jeg, og sier aldri noe positivt. Visst kan det være neg ting verdt å ta opp, men det kan gjøres på en ok måte.. En ting til fra meg: ikke alle ting egner seg på foreldremøter heller, irriterer meg over folk som bruker masse tid på å snakke om sitt barn : ting de burde tatt opp personlig og direkte.. Et foreldrepar hos osssom her praktikant og som så og si aldri leverer, brukte 20 min på å diskutere hvor rotete det var i garderoben en dag de var innom... De gotok ikke at dette med å holde orden i barnas hyller er et ansvar vi foreldre deler med de ansatte..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 ............../.¯/)............(\`\ ............/....//..............\\... .\ ........... /....//................\\....\ ...../´¯/…./´¯\.........../¯`\....\¯`\ .././.../..../.... /.|_......_|.\....\....\...\.\.. (.(....(....(..../.)..)..(..(.\....)....)....).) .\.... ............\/.../....\...\/................/ ..\................. /........\................../ ....\..............(............)............../ ......\.. ...........\.........../............./
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Læreren jeg hadde forrige semester sa noe veldig smart; de som klager over for dårlig informasjon er de som aldri er her når informasjonen blir utdelt... Da kan de takke seg selv.
AndreVonDrei Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 De er jo faktisk ikke pålagt å skrive plakater i det hele tatt, så sant de har delt ut en årsplan. Der skal alle viktige datoer stå, og opp til hver foreldre å notere seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå