Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Hvorfor vil alle ha silikonpupper??? Jeg har jo forståelse for de som virkelig sliter med selvbilde osv for puppene, og de virkelig ikke er... fine, der er det helt greit.. Men hva er det som gjør at sunne jenter med fine pupper skal få enda større? Det er jo aldeles ikke for sin egen del.. det er jo andres behov man skal betale 20.000 for da. Og ikke er de ekte engang..
tante grusom master of law Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg tror ikke det er så mange som er helt ut fornøyd med sine pupper som skaffer seg silikon. Selv om du synes puppene er fine, er det ikke sikkert at eieren av puppene er like fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Joda, men hva er det som gjør at folk ikke er fornøyde? Det er jo dette syke syke presset vi har fra bla.a media.. med helt perfekte glitrende brune Hollywood-modeller med helt perfekt kløft og perfekt hud og perfekt hår og alt.. Men sannheten er at de fleste bildene vi ser er så langt fra sannheten som bare det.. bildene blir retusjerte og alt som er "stygt" blir fjerna.. de kan til og med "slimme" modellene og gjøre de tynnere med bilderedigering.. Det iririterer meg at sånt ødelegger for så mange! Vi burde heller være stolte av oss selv, og innse at det faktisk ikke er noen som er perfekte! Og det at ei jente på 15 år ønsker seg silikonpupper for alt i verden - da er det noe galt..
tante grusom master of law Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Det blir en helt annen diskusjon, dvs hva gjør at jenter ikke er fornøyde med puppene sine. Det er nok som du sier, at det er presset fra media som påvirker jenters syn på seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå