Mayken Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Er dere her fortsatt eller? Tråden vår har forsvunnet for lenge siden. Hvordan går det med dere? Vært på ultralyd nå?
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Hei kanINA! Her går det i og for seg greit:) Har ikke helt kommet i form enda(!), har gått fra halsbetennelser, til forkjølelse, omgangsyke og videre til forkjølelse nå..hehe...skal ikke gi seg ser det ut til:( Men ellers er alt ganske så bra altså! Var på ultralyd her om dagen, og alt sto bra til. UL-termin ble 5.mars:) Kjønnet var det ganske så vanskelig å se, nurket var ikke videre samarbeidsvillig. Og navlestrengen lå mellom bena, men hun trodde det kunne være jente da. Og jeg som har sååå guttefølelse! Hehe..må revurdere den følelsen tror jeg! Hvordan står det til med dere da? Har dere endelig blitt kvitt kvalmen eller? Klem:)
Mayken Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2008 Er ikke helt kvitt kvalmen nei, men formen er alikevel mye bedre enn den var for noen uker siden, men kjenner jeg er sliiiiten. Er så og si aldri ute av huset, men tenkte jeg skal forsøke å komme meg en tur til byen i morgen og få kjøpt noen nye mammabukser. Har vært på ultralyd jeg også, har også termin 5.mars:) Vi vil ikke vite kjønn vi, så derfor vet vi ikke om det blir gutt eller jente, men alle er sikker på at det blir gutt. Jeg har ikke følelse av hverken det ene eller andre. Hvilke sykehus skal du føde på Meliah?
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Samme termindag - litt morsomt da!) Jeg skal føde på Buskerud Sentralsykehus - ser ingen grunn til å dra lenger unna:) Dessuten syns jeg det var helt greit der sist. Du da? Ikke så rart du er sliten da, jeg synes jeg er sliten jeg, enda jeg har sluppet unna alt som heter kvalme og oppkast! Jeg burde også kommet meg ut og kjøpt et par mammabukser - i går gikk jeg rundt i vanlig jeans men med buksesmekken åpen! Lækkert!
Mayken Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2008 Fødte på sykehuset Buskerud sist og gjør det denne gangen også, bor bare 10-15 min unna. Kanskje vi møtes på føden da jo...hehehe, hadde jo vært morsomt. Gleder meg til å komme meg ut å få noen nye bukser og gensere, de jeg har fra forrige gang er slitte og formløse. Vil jo gjerne føle meg litt fin når jeg går gravid da. Og ikke minst ha det behagelig.
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #8 Skrevet 10. oktober 2008 Ja, rotet frem noen bukser fra sist jeg var gravid nå, og må si jeg har lyst på noe nytt. Strikker har ryki og de er noe slitt de jeg har! Hadde vært morro å møtes på føden ja! Hehe..vi får time det så godt vi kan da!
Mayken Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. oktober 2008 Åhhh.. er kjempesliten nå, men å så glad og fornøyd. Kjøpt meg 2 nye bukser, og flere gensere og topper. Eneste nedturen er at de ankelstøvlettene jeg har gått og siklet på i en mnd, var utsolgt i min str i absolutt alle butikkene, så må se om jeg kan finne meg noen andre. Nå kan jeg i hvertfall kle meg fint og stolt vise frem magen min:) Er veldig fornøyd med dagens jobb:)
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #10 Skrevet 10. oktober 2008 Hei! Veldig lenge siden sist nå ja, har ikke vært her på lenge. Jeg er også sliten og fortsatt litt kvalm. Kaster opp et par ganger i uken, har lagt på meg og er i rute for å si det slik. Vi var på UL i dag. ALt såg bra ut og terminen ble flyttet til 1. mars. Så da er jeg halvveis! Jeg har også kjøpt meg nye mammaklær, i tillegg til at jeg fikk min søsters klær som var fint brukt. Det er godt å kunne pynte seg litt. Har en del kjoler og tunikaer jeg skal bruke etterhvert. Husker jeg syns det var ekkelt med buksestrikk over magen som strammet eller sklei ned hele tiden. Jeg har fortsatt ikke noen typisk gravid-mage, gleder meg til jeg strutter mer enn jeg gjør nå. Hadde trodd den kom mye tidligere, men jeg hadde ikke stor mage før de to siste mnd sist heller. Og det er jo bare bra forsåidt, for det blir tungt nok likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå