Martee :) Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Hvrdan var det ? Var det vondt etterpå, kunne du dra hjem samme dag ?.. osv. Skal oppereres neste år jeg, og gruer meg som fy... Hehe.
Martee :) Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. oktober 2008 Ingen ? Er det bare jeg som er skjev her inne eller ?
OsloMor Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Er skjev jeg også, he-he..Jeg skulle operere jeg også, men har aldri turt å gjøre det Har fått innkalling to ganger til operasjon, men "heldigvis" vært gravid begge gangene... Har kronisk bihulebetennelse, og burde sikkert gitt det et forsøk.... Ingen som sier at det hjelper, og selv fastlegen sier at vi skal la nesa mi være (ikke han som henviste meg for 5 år siden..), så jeg har bestemt meg for å la være, kanskje veldig feigt men? Har du ofte bihulebetennelse?
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg ble operert for ett par år siden. Det en operasjon som foregår i lokal bedøvelse og jeg skulle være på sykehuset kl 14 tror jeg og ble utskrevet i 20 tiden. Så måtte jeg gå ett døgn med med tamponger opp i nesen....det var litt ekkelt fordi du kun kan puste gjennom munnen også gikk jeg 14 dager med skinne...de var ikke så ekkelt. Du får god smerte lindring. Det eneste var ubehag den første natten med å ligge høyt og kun puste gjennom munnen,
trillemamma Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Bell & gullet Ble du bedre etter operasjonen? Jeg skal også opereres, håper jeg. Gubben skulle opereres, men kirurgen ville ikke gjøre noe, siden han risikerte å gjøre vondt verre, merkelig nok.
Martee :) Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2008 OsloMor : Jeg er såpass plaget med det, at jeg må bare gjøre det :s Nei, jeg har faktisk aldri hatt bihulebetennelse jeg
Martee :) Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2008 Takk for svar! Hehe, jeg har såpass skrekk for allt som har med leger,sprøyter, sykehus og for at noen skal skjære i meg (!!!!!) at jeg skulle få narkose jeg
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg var veldig tett i det ene neseborret og ja jeg er mye bedre selv nå ett par år etter, tok bort litt av skimhinnene også...jeg angrer ikke på den operasjonen.
OsloMor Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg skulle også få narkose, også måtte jeg være sykemeldt i 14 dager. i tillegg sto det i det brevet at "det kunne oppleves som smertefullt å bli tamponert", uff jeg er livredd for slikt jeg også:/
Michka Skrevet 8. oktober 2008 #10 Skrevet 8. oktober 2008 Ble operert for ca 7 år siden, hadde lokalbedøvelse og reiste hjem samme dagen. Var litt vondt etterpå, men ikke så voldsomt, og eg er ganske pysete Hadde nesen full av bommullsstrimler i en ukes tide etterpå, var litt ekkelt å ikke kunne puste gjennom nesen, spesielt når eg skulle sove..Fikk resept på smertestillende som eg brukte de første nettene.. Hadde kronisk bihulebetenelse før operasjonen, men har ikkje hatt det siden, så det funket bra med meg!
Martee :) Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. oktober 2008 ''Tamponert'' ? Er det disse tampongene man får oppi nesen etter opperasjonen det ? Huff, er så redd for narkosen jeg. Å bli HELT borte, å ikke ha kontroll liksom
Martee :) Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 8. oktober 2008 Bommullsstrimler ? hmm... Høres ut som om det er litt forskjellig etterpå . Hvordan var det med merker og sånn etterpå da? Arr osv. ?
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #13 Skrevet 8. oktober 2008 Mannen min ble opperert for skjev skillevegg for en og en halv mnd siden og han angrer ikke.Han puster mye lettere og snakker ikke lenger gjennom nasen hehe.Han fikk narkose og ble skrevet ut etter ca 3 timer.Han blødde så lite at han slapp disse tampongene i nesa.Fikk smertestillende,men han syntes faktisk ikke at det var så vondt etterpå som han trodde.Han grudde seg som en hund før operasjonen da stakkars ,men er glad fordi han gjorde det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå