Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 herre.. i dag har jeg blitt inviter på sånn vennine greie. er 40+4 dager i dag.og så stor som jeg er nå har jeg aldrig vært!! jeg fikk vte at vi skal kle oss fint. ingen joggebukse er tillatt. alså.. hva f*** skal jeg har på meg da? jeg har nå i 1 time prøvd ut forselige tunika'er men ingen passer min undelige fasong.. (full av vann) prøvde en bukse som er kjempe fin en sånn gravidbukse.. men den var blitt på to uker til pølseskinn.. halloo... det gjore vondt.. fikk på meg en annen bukse ikke like fin. på dette tidspunktet renner svetta. *nei jeg er jo nydusja* fant en fin tunika som jeg kunne ha bukse under..så jeyy!! fant noe fint å gå i.. helt utrolig! så nå sitter jeg her nyfresh, har faktisk ikke følt meg så fin på lenge.. noen andre som er i samme sit. at man ikke får på seg annent en mannes joggebukse og store sigletter?
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 he he, ser deg for meg :-D Bra du fant noe til sist! Jeg har vært heldig så langt i graviditeten, har lite vann i kroppen og kan fortsatt bruke en del av toppene mine og to av kjolene mine, men bukser er det verre med! Så i den anledning takker og bukker jeg for Uno sine haremsbukser og tights - one size fits all (ikke tull en gang!) samt at mamma har handla litt gravideklær til meg på supersalg! Og da snakker vi ikke trange gravidebukser fra H&M, men kjempefine og behagelige plagg fra Den kule mage :-)
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Begynner å bli litt småproblematisk her også. Dvs jeg får på meg gravidbuksene mine enda, men orker ikke ha dem på meg i timesvis... Men men, er heldigvis ikke så mye vi skal på som krever penklær da. Stort sett kan jeg faktisk ha på en svart joggebukse med en litt lang tunika og en lang jakke over Har en sånn tynn svart joggebukse fra H&M så den ser helt ok ut Ellers er det stort sett sambos joggejakker det går utover her, alle collegegenserne mine er blitt for små over magen
november barnet Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 hehe eg kjenner meg igjen her ja er 33+4 uker nå å begynner å ha lite kler å ha på meg, d e liksom ingenting så passer over magen, har ein go del vann i kroppen o så eg har problemer me å finne noen sko så eg passer, kan kun ha sandaler å crogs eg har nå fonne noen sko på salg så eg kan bruke så eg blei gla i deg hehe, og så har du der å dysja d e nå greit, men du ska jo vaska bena o å når du er ferige i dysjen så ska du tørka deg då e eg heilt peste iallefall kan jo gå rett i dysjen å dysja ein gong t får du logte jo lika møje svette etter dysjen så før, hehe, men eg har fonne ut d vis eg tar i skjyller meg litt i kalt vetten rett før eg går ut av dysjen så blir ikje du så svett etterpå. men ellers jo d går greit men blir eg større så eg kanskje gjør siden eg har 48 dager igjen så komme eg t å slita ja.
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 haha.. så skulle jeg finne sko!!! har br gått i adidas joggesko.. og de kan jeg ikke a på meg nå.. prøvde alle 15 sko jeg harliggene og fant 1 parr som passet.. sånne flatebalerinasko.. haha.. det er egentlig helt greit, for det er ikke serlig godt å gå med høye heler nå som jeg er deluxgravid. gleder meg til å få kroppen tilbake nå at jeg drømmer om det. november barnet: artig dialekt du skriver me.. hvor kommer den fra?
Alenemoder1snart2*Over termin* Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 godt å lese at andre også sliter litt med påkledningen. jeg har så intens bekkenløsning nå at det er såvidt jeg klarer å få på meg buksene. (problematisk å løfte beina høyt nok over gulvet til at jeg får foten nedi buksebeinet) Sokker kan jeg bare glemme, så jeg går fortsatt barbeint i skoa!!! Heldigvis forholdsvis mildt enda. Ingen av ytterjakkene mine kan kneppes igjen over magen, eller det går an men er så stramt at jeg nesten ikke får puste etter en stund. he-he glad det er bare en uke igjen til termin nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå