Millene Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Hva betaler dere/ synes dere er passende betaling for en trettenåring som passer en toåring to-tre timer om gangen? Takker for svar:)
Blir en til to? Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 da jeg var på den alderen og var barnevakt fikk jeg 150-200kr gangen for samme "oppgave". ofte holdt jeg på i rundt 4 timer++. syns det var litt lite da, hvertfall når jeg fikk 150, så kanskje 200 for 2-3t?
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Vi har betalt 500 + bestilt pizza og kjøpt inn brus og snop når vi har hatt en 13-åring her "hele lørdagskvelden"...så jeg vil jo si at 300 kanskje er 200+ er greit! Man er jo ikke vant til å ha noe inntakt når man er 13 så da er jo ikke 200 så lite syns jeg.
Rivjerntilkjeft Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 for tre timer på dagen ville jeg gitt henne 250,- det er akkurat passe synes jeg, og barnevakta her er storfornøyd når hun får 250 kroner for tre timer..=) (men så vet jo hun at hun får litt mere på kveldstid og da:P) ikke det at jeg har barnevakt hveeeer kveld og dag altså.. så kansje litt sånn ut:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå