Gå til innhold

Når beg babyer å snu seg??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min datter var 3,5 mnd, men jeg tror hun var relativt tidlig ute på det området. Tror heller 5 mnd er mer normalt. Snakker da om fra rygg til mage, som er det vanskeligste.

Skrevet

Dattern min var 3 mnd og 4 dager, men hun er tidi ute med allt virker det som. har også intrykk av at 5 mnd er vanligst.

Skrevet

Alle i babygruppa mi snudda seg fra rygg til mage da de var rundt 4 mnd. Dette er det letteste. Det å komme seg tilbake på rygg igjen, kom 2 uker etterpå(ca.)...

Skrevet

Begge mine to har snudd seg fra mage til rygg når dei var 3mnd, og eg vil nå sei at det er det enklaste for det er hode som gjør at dei klarer det, det veger så mykje i forhold til resten av kroppen.

Sønnen min ville snu seg fra rygg til mage når han var 2mnd, prøva som bare det, og låg nesten over men ga seg. Når han var 3mnd og 2uker snudde han seg fra rygg til magen og gjorde ikkje noko anna etter det.

Jenta mi var litt seinare ute med rygg til mage men når ho var ca 5mnd så klara ho det heilt fint.

Skrevet

Mellom 4-6 mnd har jeg inntrykk av. En av mine var unaturlig tidlig ute med det meste, og gikk fint 10 mnd. gammel. Men han pratet nesten ikke et ord før han var 4. Mute:)

Skrevet

Hehe, det spørs jo hvor du spør.. her inne går jo alle alene nå de er seks mnd, er rein når de er åtte og snakker når de er ti. Så det gjelder å henge i!

Neida..Alvorlig talt: Min snudde seg fra mage til rygg da han var fem mnd, og fra rygg til mage da han var syv mnd. Tror han var litt sein med sistnevnte, men nå ruller han avgårde som en liten galning.

Skrevet

vår eldste rullet over på magen da han var 5 mnd og over igjen på ryggen da han var 6 mnder. Minstegutt er tidlig ute visstnok, han rullet over på magen da han var 3 mnder, han rullet over på ryggen da han var 4 mnder, men han liker ikke rulle over igjen på ryggen, han vil helst være på magen han. Nå står han i krabbestilling og har gjort det i snart 2 uker. Hadde vært fint å ha en baby en stund til, han blir 6 mnder om lørdag

Skrevet

min rulla seg fra rygg til mage ei uke før han ble 6mnd... var vel den treigeste i barselsgruppa tenker jeg (han er litt yngre enn de andre også så det er jo ikke så veldig rart) men han var den kjappeste til å krabbe og gå..så det så;o)

Skrevet

Minstemann her snudde seg fra mage til rygg da han var 12 uker og fra rygg til mage da han var 3,5 mnd. Fra mage til rygg var vel litt tilfeldig i starten, da det er tyngekraften som plutselig trår i kraft :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...