Gå til innhold

BEKKENLØSNING OG SHOPPING

Anbefalte innlegg

Skrevet

OK, jeg fikk meg en rett i trynet i dag.. Hør på dette, da!

Jeg har klaga fælt ( inni meg og til stakkars sambo) på andre med bekkenløsninng som herjer rundt, drar på shopping og cafebesøk, mens jeg ikke "får til" noe pga smertene. (Les: sjalu) Men i dag fikk jeg passet mitt påskrevet, skal jeg si dere!

Etter behandling hos fysio i dag formiddag gikk jeg innom bakeren som ligger vegg-i-vegg med lokalet. Der treffer jeg en kollega som sleipt sier "jasså, er det bekken-pasienten på shopping?" Jeg så sur, da, glemt er alle jeg har uglesett, alt jeg vil er å rettferdiggjøre meg sjøl.. "Nei, overhode ikke, jeg er bare innom for å handle et brød, har vært hos fysioterapauten..blablabla" "Ro-ro-ro" kan jeg tenke meg han tenkte..

SÅ moralen er: vi veit jo ikke hele historien til de som gjør ting som virker rare på oss andre.. Jeg skal ivaffall ikke dømme så fort og hardt lengre! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg slet med bekkenlosning fikk jeg beskjed om aa bevege meg innenfor smertegrensa, saa jeg gikk naa og shoppet sakte og forsiktig med venninner som pakkesel med god samvittighet. Hmm, kanskje jeg ikke burde ha gjort det ...

Skrevet

JODA, det er liksom poenget, drit nå i hva andre tror, du kan ikke forklare alle hva som er best for deg, hva du driver med og hvorfo uansett.. Og så får vi andre dumminger passe våre egne saker.. :-) What goes around comes around, ikke sant? Jeg fortjente den kommentaren så sinnsykt.. Skammer meg nå.. :-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...