Gå til innhold

Andre som pynter til jul 1.desember hvert år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjør vi her i huset.. Tar fram veldig mye julepynt da og pynter huset til jul. Veldig koselig:)

Har ikke veldig spesiell advent pynt, skiller dere på advent og jule pynt?

Både jeg og mannen min liker veldig godt å pynte huset til jul, men mange venner og fam mener at vi pynter for tidlig, men vi bryr oss ikke om det..Pynter 1.desember hvert år vi..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar frem litt pynt allerede første advent vi. Resten kommer frem 1 desember :)

Skrevet

Første søndagen i advent tar jeg frem adventsstjerner osv. Andre søndagen henger jeg opp julegardinene på kjøkkenet. Resten av julepynten kommer opp rundt lillejuleaften.

Skrevet

Vi har advents pynt som kommer fram 1 desember, julestjerne, adventsstake, sånn advents 7 armet vindus lys(heter det noe spesiellt tro), skifter til julegardiner da. Og julemusikken kommer ned fra loftet. Har noen flere juleting som kommer fram da også. Samboern er skikkelig "julenisse"

Skrevet

pynter med advents ting fra 1. advent... så blir det gradvis tatt frem mer og mer julepynt jo nærmere jul vi kommer..... gleder meg:))

Skrevet

Pynter som regel til jul rundt 1.advent. Jeg elsker å pynte til jul, da er det tom gøy å vaske. Pleier alltid å gjøre det på kvelden faktisk. Julebrusen på bordet, julecden i spilleren, julenisselua på, masse telys og bare kos =)

Gleder meg også! Det er så koselig!! Og det beste som er med når julen er over, er at da har akkurat sola snudd og det går mot lysere tider.

Skrevet

Etter at vi fikk unger har vi hatt den tradisjon at vi pynter til første advent. Juletreet kommer lillejulaften, men jeg må innrømme at når det nærmer seg nyttår så forsvinner hele julen. Klarer ikke å ha den i hus i januar måned. Men vi koser oss hele desember, pleier å ha alle juelgavene klare i november slik at vi kan nyte julen uten noe form for stress.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...