elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Får ikke sove. Har ingen smerter el noe. Så skjønner ingenting nå. Har slitt med dårlig søvn tidligere i svangerskapet, men ikke så til de grader som nå. Sto opp 1030 i går morgest. Var kjempetrøtt i går kveld da vi la oss og så virkelig fram til ei god natts søvn. Men nei.. Lå og vrei meg til 0300, sto da opp, Drakk noe melk med honning og la meg på sofaen i stua i håp om at den skulle virke - men nei. La der til 07 og sto opp da. La meg nedpå igjen kl 14 men neida. Ingen nytte. Ligger bare og vrir meg. Ingen spes tanker el noe heller som holder meg våken. Hva pokker skal jeg gjøre da? Begynner å bli desperat nå. Er jo kjempetrøtt! Minstejenta har bursdag i morgen så da må jeg gjøre klare kake og bake noen rundstykker før familien kommer. Til helga er det jobb igjen. MEn jeg må jo få meg noe søvn snart? Er jo kjempe kjempe trøtt. Tips noen? ALt mulig er jeg villig til å prøve!
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Noe jeg har brukt et par ganer, er å sette på cd med powerballader og tvinge meg selv til å lytte til teksten, for at tankene ikke skal vandre. Det hjelper somregel.
marvin Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg drakk sove te som jeg kjøpte på helsekost + at jeg tok B vitaminer. B vitaminer skal være søvndyssende. Føler med deg det var fælt å ikke få sove!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå