Gå til innhold

Påmelding til treff 30.10.08


Monicag86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er så glad for at initiativet mitt slo sånn an :) og glad noen andre tar "kommandoen" når undertegnede er sjaber og i dårlig form ;) takk skal du ha :) håper formen min også tillater meg å komme neste gang :) takk gudene for kvalmestillende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Har ikke vært så aktiv her inne før nå.. men vil gjerne bli med på treff den 30 hvis det er mulighet for det?

Har termin i april, og det min første. Så jeg har veldig lyst å treffe flere likesinnede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monicag86: første treffet jeg satte opp skulle det også komme 10 stk, men vi ble bare 4 :P så var egentlig ingen vits i å bestille bord. For ingen kan garantere at de kommer, noe som er ganske så forståelig.

 

Men om man er heldig og det kommer like mange som er satt opp, så er det nok lurt å bestille bord :) Choco er en populær plass, så kan være en "forsikring" mot å ikke få plass om det kommer så mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fant ikke den gruppa j.. fant en annen gruppe, men der er d like dødt som i graven..! har du noe navn på gruppa, så kan j prøve og søke den frem en gang til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt bord til 20 jeg nå! Om vi blir flere eller færre gjør vell ingenting! Vi må da klare å skvise oss sammen!

 

Bordene er reservert på navnet "MONICA"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...