jordbær mathilda Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Fy fa...,satt i timesvis og ventet på å få opperere skulderen min også kom legen og sa at de dessverre måtte utsette min opperasjon til i morgen!! Det manglet noen innstrumenter,så de fikk ikke tatt meg i dag!! Herremin,der har jeg sittet og grudd meg og sultet meg halve dagen også får jeg den beskjeden!!!!! Ny time kl.07.15 i morgen,ett helt døgn til å grue seg:(
Nusseline♀♀♂ Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 De burde da kunne forberede seg litt bedre til en operasjon! Er det mulig! Du må ha lykke til i morgen da, det går nok bra.
jordbær mathilda Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2008 Det hadde kommet inn noen akutte som de måtte ta,derfor hadde de ikke de instrumentene de trengte til meg,var forklaringen. Jeg skjønner selfølgelig det,men ikke mindre bortkastet dag og energi for meg;(
Nusseline♀♀♂ Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Ja det er vel slikt som kan skje, håper du får operasjon i morgen da!
Torpekjærringa Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Åh nei ( har tenk på deg i dag. Jeg var jo inne til min oprasjon på mandag - og jaggu gjør det vondt ja. ... men tenke positivt & om noen uker har vi helt suverene skuldre ! Lykke til i morgen da ))
jordbær mathilda Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2008 Så godt å høre at du er ferdig opperert...kan tenke meg at det er vondt.. Men du har vel fått noe smartestillende? Hvor lenge ble du sykemeldt?
Torpekjærringa Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Jada, har pinex forte, paracet & voltaren ...tar en del nå. Blir i første omgang sm i 6 uker, men opp til 12 uker...... Gleder mwg til å dusje & skifte på bandasjen nå...sist i denne uka ) skal tenke på deg i morgen .- skal du i narkose eller i lokalbedøvelse ?
jordbær mathilda Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2008 Skal få narkose.. Legen sa 4 uker med armen i fatle,døgnet rundt...får ikke bruker armen i det hele tatt! Så 2 uker etter det med fatle om natten,og litt forsiktig bruk av armen. Huff gruer meg til fire uker uten høyre arm!
Torpekjærringa Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 venstre her da....så jeg er litt heldigere. Når du kommer deg litt til deg selv ...så gi meg en oppdatering om hvordan det går med deg. Vi får holde sammen vi med svake skuldre ...hehe ;o) LYKKE TIL ialllefall ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå