*Super*Mamman* Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Har lette etter ankelsmykket mitt i over ett halvt år nå. Var egentlig blitt sikker på at jeg hadde mistet det under flyttinga. Satt på BIM tidligere i dag, å dro så en tur til byen. Men hva er det som ligger rett attme tastaturet til dataen når jeg kommer hjem?? Jo, ANKELSMYKKET!!!!!! Hva skal en tenke om slikt no egentlig, hehe.. ? (ingen har vært hjemme i mellomtia heller)
Randis Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Pussig.. Ja, ja. Vær glad du fant det igjen.
MiLady Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Hehe Slike ting skjer stadig vekk hos oss. Vi skulle male et vitrineskap, og vi leita huset rundt etter malinga, men så forbannet jeg på at når vi ikke finner det så får det bare være og skru opp vitrineskapet sånn som det er. Dagen etterpå fant mamma malinga som vi skulle ha på vitrineskapet. Men da forsvant noe annet i stede
Thessa og Bebbis Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Hihi. Hørtes kjent ut. "mistet" nøklene mine. Stort nøkkelknippe. Var borte i en mnd, eltte OVERALT men spesielt i gangen da jeg alltid har de der. Tok alt ned fra bordet i gangen støvsugde oppå, under og bak bordet og flyttet noen av tingene opp dit igjen. dagen etter lå nøklene på bordet! Det er helt sykt! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå