Ønsker-en-til Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Hei! Er det noen her som har blitt gravide før mensen er kommet tilbake etter førstemann? Har ei snuppe på 7 mnd, og ønsker nå å bli gravid igjen..MEN har ikke fått mensen...
manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg ble gravid igjen etter første mens,(fikk ikke tilbake før jr va 10mnd++) ble gravid rund bursdagen til jr som var 1,5mnd etter første mens.
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Har fått høre at man kan bli gravide selv om mensen ikke er kommet tilbake, pluss at hvis du ikke ammer på natten lengere, så er sjangsen stor for at du kan bli gravid igjen. Var noe med at da gikk det for lang tid i mellom amminga. Men jeg har ikke peiling, jeg var av dem som trodde at hvis man ikke hadde mensen så var man safe liksom, men den gang ei:) Hopp i det, sjangsen er stor for å bli gravid, kanskje du til og med er det..heheh:)
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Hei! Joda, jeg ble gravid uten å få mensen først, så det går absolutt an. Fant ut at jeg var gravid igjen da snuppa mi var 7 mnd gammel. Ville ha to tette, men var ikke forberedt på at jeg var gravid fordi jeg ikke hadde hatt mensen først. Men eggløsningen skjer jo før det begynner å blø, så derfor kan man bli gravid før mensen er tilbake. Og mange sier at å amme er en bra form for prevansjon; for meg var det ikke det. Jeg ammet som bare det jeg... Og likvel er jeg gravid i uke 24 nå, og venter nummer to i februar. Kunne ikke vært lykkeligere!
Hilde :) Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg ble gravid igjen uten å ha fått tilbake mensen.. Nesten godt gjort å skåre mål på første eggløsning.. ikke det at vi prøvde på å skåre men.. hehe Jeg ble gravid igjen bare 2 mnd etter fødselen, så her blir det to tette ja
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg hadde fått mensen men fullammet snuppa. Hun var 8 mnd da jeg ble gravid og vi får to tette. Snuppa blir ca 16 mnd når nr 2 kommer og vi gleder oss.
småsmurf Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Selfølgelig kan du bli gravid før du får mensen tilbake.. Det sier jo seg selv, eggløsningen kommer jo før mensen, som noen skrev her.. Skulle gjerne fått to tette selv, men det blir nok bare en fantasi for vårs del, brukte 3 år på å lage den første. Lykke til!
Bystedt Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Det opplevde vi! :-D Prinsessa vårs er no 10.5mnd og vi er fire mnd på vei med nestemann. Vi hadde lyst på to tette men regnet vel egentlig ikke med at vi sku treffe sååå kjappt!! hihi.. Det er bare å "jobbe" videre med saken! Lykke til! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå