penny lane Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 han trykte så hardt på hodet.og han fikk meg til å trykket.og nå er jeg redd vi traff stakkar beibisen i øyet eller noe...huff.kan man skade fosteret ved å trykke for hardt?
Girlygirl83 Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Du må huske at babyen mest sannsynlig ligger med ansiktet nedover, så dere trykker den bare i bakhodet. Uansett er den omringet av vann og godt beskyttet. Når en baby tåler kraftige kynnere og rier, så tåler den nok at noen trykker den litt på hodet
Ludviginne - mamma!! Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg var på sykehuset i uke 32, og jordmor som kjente på babyen da, røsket sånn, at jeg tenkte at dersom det hadde vært seinere, og babyen hadde festet seg, så løsnet den i hvert fall nå Så de tåler nok en del
Popelko Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 jeg hadde vondt leenge etter at jordmor hadde trykket på hodet, og synes det gjorde ganske vondt når hun gjorde det, men de veit nok hva de driver med somsagt over, så tåler de jo tross alt rier og fødsel
HegeAE Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Og mesteparten er kun brusk og ikkje bein i babyen.... Ellers hadde dei blitt knekt opp under fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå