Gå til innhold

Noen fra skedsmokorset?...eller nærme der


jente 08 <lyst på nr 2 :)

Anbefalte innlegg

Hei. jeg har ei jente som snart fyller 2 måneder. ble født den 17.08.08. Jeg er selv 22 år gammel. Siden pappa har begynt å jobbe nå....blir dagene hjemme ganske kjedelige.....

det hadde vært koselig å treffe flere som går hjemme da???? vi kunne gått på cafeer, trilleturer osv. det hadde vært koselig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg bor midt mellom Ask og Skedsmokorset, så det er jo ikke så langt unna:) Er 24 år og har en sønn på seks uker (Født 31.08.08). Jeg har ikke bil på dagtid for tida, så er desverre litt stasjonær, men kan nok få ha bilen om det avtales på forhånd med pappaen.

 

(Har ikke internett alle dager, men skal prøve å sjekke senest til helga om du har svart:) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei så koselig da. men du bruker du helsestasjonen på skedsmokorset, den som ligger ved skedsmo samfunnshus??... fordi jeg har nå fått tilbud om barselgruppe der, det begynner på tirsdag. kanskje du også har fått tilbud om det samme ...hvis du har samme helsestasjon.

hvis ikke så kan vi jo uansett møttes da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har fått tilbud om barselgruppe på gjerdrum helsestasjon. Skal dit på torsdag. Er kanskje greiest å sjekke om noen på barselgruppene vil være med å trille før vi avtaler noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...