Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Var hos JM idag, og hver gang jeg går derfra, går jeg med en litt bekymret mine. Sist gang veide jeg litt for lite og denne gangen litt for mye. Symfysemålet ligger rett under den røde streken hver gang, så idag sa hun at denne babyen blir ikke stor. Og så merket hun kynnere, samme som sist gang, og dette var visst heller ikke bra. BØR jeg bekymre meg over lavt symfysemål, høyere vekt enn sist og for tidlig fødsel?! Sukk..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Du kan sikkert slappe helt av. Du hadde ikke fått gått derifra hvis det var noe hun var urolig for. Da hadde du blitt sendt til videre utredning på sykehuset med en gang. Men jordmødre er noen kløner er de. Jeg følte også at alt var veldig diffust. Lite epspertise. Var mye mer beroliget etter hvert legebesøk. Gikk annenhver gang. Denne gang har jeg bestemt meg for å bare gå hos legen. Han kaller en spade for en spade.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 hei:) bare ta det helt med ro! det med symfysemål kan variere veldig mye! og siden du ligger rett under den røde streken får du nok en ganske så gjennomsnittlig baby:) dessuten kan jordmødrene måle feil også! og ikke tenk på det med vekt, for en kan både gå opp og ned gjennom hele svangerskapet, og det er helt normalt! men sa hun at det med kynnere var unormalt? jeg hadde mye kynnere i begynnelsen av graviditeten..så stoppet det litt opp, men nå på slutten har de komt igjen. De fleste opplever dette veldi forskjelli:-) så bare kos deg du:)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Ja, noen ganger er det greiere å dra til legen på kontroll, hehe De er ikke så "innvikla" på en måte! Men så vet jo JM mer enn legen igjen, så.. hehe, ikke enkelt! Ja, jeg også mente den ble gjennomsnittlig da, og ikke FOR liten? Jeg som passer på den lille dag & natt :/ Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå