Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Hun har sett seg lei på alle småfittene som sitter her og bare slenger drit, så hun har slettet brukerkontoen sin.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Småfittene? Det hørtes ikke særlig sakelig ut. Synd hun har slettet brukerkontoen. Det synst jeg er leit selv om jeg var uenig med henne i hennes siste utfall. Men så mener jeg også at den som er med på leken også må tåle steken. Tillab har valgt å stikke hode ut på en farlig og traffikert vei (dib). Og har gjerne selv gått i bresjen og vist klar tale når hun selv har vært uenig.
fumlis og skrikerungene Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Hun har ihvertfall ikke meldeplikt!!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Hennes siste utfall? Hva var det egentlig å være enig eller uenig i der? (ingenting sist jeg sjekket, men da så du kanskje småfittene i aksjon? Jeg mener, det er jo INGEN andre her som har ungene sine i barnehage, gud forby)
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 5 mnd baby i barnehage? Med visse modifikasjoner . For så å briske med at man har tatt bakveien inn i en stappet barnehagekø pga nedbrente barnehager. Jo du.. der var det mye å være uenig i. Og Tillab veivet med vilje med et rødt flagg i skrivemåten. Men nok om det. Ferdig med den saken. Synd om hun har takket for seg. Og jeg er ikke en småfitte som mobber i øst og vest. Jeg har vært anonym JA. Men kun saklig.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 det er ikke lenge siden jeg så henne her, men da under ett annet nick.
AndreVonDrei Skrevet 8. oktober 2008 #10 Skrevet 8. oktober 2008 Hun kommer nok plutselig tilbake, ikke vær redd ;-p
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #11 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg synes nå det hun sa var greit nok jeg; Hun glemte å skrive at hun ikke skulle bruke plassen med en gang (til tross for den noe villedende overskriften), det er da fair nok. Og det er jo ikke barnehagekø der hun bor, det skrev hun også. Men selv om jeg har forsvart henne nå synes jeg ikke det er leit hun er borte, det er egentlig ganske ålreit, da slipper man å forholde seg til noen som alle "liker" heletiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå