Korse76♥ Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg er på støvsugerjakt, og syns det er en veldig vanskelig jobb. Hva er deres beste støvsugertips til et hjem uten tepper, men med hund? Vil ikke bruker flere tusen på en støvsuger, men opp til et par tusen er greit.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Hva det beste tipset er vet jeg ikke.. Har god tro på Elekrulux sine. De var iallefall gode i "gamle dager". Men vet ikke prisen. Vi har hjem uten tepper og uten hund, vi har Miele og er godt fornøyd med den.
~~DoraDora~~ Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Vi sverger til Miele sin:))))) Har nettopp kjøpt vår andre nå...den første er nå 11 år gammel. Den har vært fantastisk hele tiden, og er det fortsatt. (Har den oppe i andre etasjen nå, og den nye nede)
ana baroma Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Miele eller Nilfisk - vi har begge, og de er gode begge to:) Ligger på rundt 12-1400 begge to.
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har sentralstøvsuger og det er vel den beste oppfinnelsen ever! Sånn i form av støvsuger alså =) Ellers vil jeg også foreslå miele. Syns liksom det har blitt litt sånn merkevarer når det gjelder hvite og brune varer ol. Skikkelig bra merke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå