Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Leser i nyhetene at Trine Grung er frattatt en programlederjobb, siden hun har kritisert/ertet Elin Tvedt i bloggen sin. Der har hun uttalt at Tvedt ikke har "utrettet noe av interesse" i TV-verden, og at hun er uinteressant.. Så var det dette med å ikke kaste stein i glasshus... *kremt*
It's all about me Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg er ingen fan av Elin Tvedt, men hva har Trine Grung gjort da som er bedre.......annet enn å gi feil info om Norge da hun var gjest på Oprah.
Bring_it_on!!:)) Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 Liker ikke dama uansett jeg da.. men siden jeg vet litt mere om henne en media så tror jeg kanskje at det ikke bare er bloggen og uttalelsen hennes som ligger til grunn her.. Heller noe annet kanalen har funnet ut og ikke vil ut i media om..
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2008 Det har du sikkert rett i.
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Hahahaha ja den kom jo fra rett person Hvem er Trine Grung liksom? den irriterende kona til en fotballspiller...
Dronningen! Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Nei men i alleste dager... sitter dere her og baksnakker noen? Pass dere så ikke dere får på pukkelen slik jeg fikk i tråden min i går + på Ris og ros i dag.....
solstråle69 Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg kan gjerne være den første til å si at sånne innlegg er UNDER lavmål! Antakelig de samme menneskene som kritiserer andre for mobbing, fordommer, rasisme, etc. - og skulle ikke forundre meg om barna blir mobbere, uten at jeg har noe forskning å vise til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå