olebrum78 Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Kan gå i begge, men pga reise orker jeg kun en. 30års dagen er til en gammel venninne som jeg har lite kontakt med nå ,min mor skal bare ha kaffe til fam.. Litt usikker, men heller mot min mor. Hva ville dere gjort?
Trulte76 Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 Mora di siden du har lite kontakt med gamle venninna di..
Mia_73 Skrevet 8. oktober 2008 #10 Skrevet 8. oktober 2008 Mamma. Tenk hvor skuffet DU ville vært hadde hun prioritert andre.
Sånn kan det gå Skrevet 8. oktober 2008 #17 Skrevet 8. oktober 2008 Venninnen min. Hadde ikke dratt i min mors bursdag uansett.
mamman til to gutter Skrevet 8. oktober 2008 #20 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg ville gått i 30årslag og det ville mamma forstått. Ville heller prøvd å ta meg en tur til mamma en annen dag, feks bedt meg selv, mini og samboeren på middag dagen etter:-)
Kosel Skrevet 8. oktober 2008 #21 Skrevet 8. oktober 2008 Hvis venninnen min hadde hatt stor feiring og mamma skulle ha nærmeste familie på kaffe og kaker så hadde jeg nok dratt i selskapet til venninnen min. Dette hadde mamma hatt stor forståelse for -vi bor såpass nærme hverandre at jeg kunne ruslet opp dit eller invitert henne ned en hvilkensomhelst annen dag og finne på noe stas bare vi som en bursdagsfeiring.
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #22 Skrevet 8. oktober 2008 Mamman min om det hadde vært bestevenninna mi å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå