BlueDome Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 nedsatt matlyst... sier han har vondt i magen... tar seg til øye,øre og hals hele tiden... slapp, grinete, vil sitte i fanget... MEN ingen feber, leker som vanlig - spiser av og til BRA med mat. Sover godt til natten, godt i duppen 2 år.. Tenker halsvondt / ørebetennesle.. men han har ingen feber, ingen utslett, ingen heshet, ikke snørrete.. vi skjønner ingenting etter snart 2 uker, og har time til fastlege i morgen :S
Nicita73 Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Kan godt være ørebetennelse uten å gi spesielle symptomer, men det gir jo ikke vondt i magen. Min lille tass hyla og skrek så jeg trodde jeg skulle bli gal rundt 6 mnd. alder. Ingen feber, ingen forkjølelsessymtomer, men når vi kom oss på legevakta etter at det en ettermiddag ble helt uutholdig, hadde han dobbeltsidig ørebetennelse og en sprukken trommehinne. Så det er bedre å gå til legen en gang for mye en en gang for lite om det merkes noe galt over tid, selv uten symptomer på noe. Lykke til, håper de finner ut av det, ikke godt for en liten knert å gå å ha vondt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå