Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter med et smil om munnen...endelig har det skjedd meg og...tror jeg! Tok to billigtester i går og en billigtest i dag morres, og alle tre har vært positiv. Stemmer dette er jeg akkurat 4 uker på vei, men for sikkerhetskyld har jeg bestilt CB. Men synes jeg allerede føler det på kroppen, ømme brystvorter, sikkert bare psykisk;) Andre som har merket noe forandringer med en gang?

Andre fra trondheim som venter juni-unge?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Gratulerer så mye... Jeg bor også i Trondheim...

Men venter mai barn :) Er 10 uker på vei :)

Jeg merket ikke noe serlig til graviditeten i begynnelsen, men nå sliter jeg litt med kvalme... Men i mitt første svangerskap var jeg kvalm fra starten av... Så er jo veldig forskjell... Hadde også ømme bryster tidlig forje gang, men denne gangen lot symtomene vente litt på seg :)

Skrevet

Hei å hå!! Bodd i trondheim i mange år, men flytta bittelitt nordover for å få råd til et STOOORt hus!! De koster jo mange mill i trondheim, men bare noen få her!! men jeg er 4 uker å 3 dager på vei og har termin 16 juni, jeg har ikke kontaktet lege enda, når skal du gjøre det?? Jeg kjenner ikke noe annet enn bittelitt ømme pupper og brystknopper (hater ordet vorte). Magen er litt rar, noen ganger litt antydning til mageknipe.... men lurer på en ting, Hvor henn ca er livmoren slik rett inn i magen, er den rett inn for navnlen, lengre ned? er den på en side?? kjenner noe som er hardt midt inni magen, ca under navnle, kjenner det når jeg bøyer meg fremmover eller ligger på magen.....nesten som en promp eller no!! HIHI....hvor gammel er du?

Skrevet

Jeg bor også i Trondheim og venter barn i juni :-)

Skrevet

Så bra at det er så mange andre her i fra Trondheimområdet=) Greit å kanskje bli kjent med andre i samme situasjon. Er selv 27 år og i følge mine beregninger har jeg termin rundt 20 juni:) Herregud....hvordan skal man klare å holde munnen til man er over 12 uker på vei, visst det i to dager og synes allerede det er vanskelig;)

Bestilt time til lege i går, skal ikke før 26 november. Synes det er fryktelig lenge til, har jo så mye rart jeg lurer på. Skal på tidlig UL i begynnelsen av nov, gleder meg sikkelig. Tør liksom ikke å slippe jubelen ordentlig ut før at jeg vet at det er noe der=)

Skrevet

Stort hus....så heldig du er=) Sitter på en liten leilighet midt i byen, så nå blir den nok husshopping til våren:) Brystvorter..hihi....er ikke så veldig fint når jeg tenker meg om. Hvor gammel er du?

Skrevet

Dersom du har termin i juni, er nok livmoren din ikke mulig å kjenne ennå.Den er under skambeinet ditt. Jeg er 12 uker på vei, og kan kjenne livmoren ca 5-6 cm over skambeinet.

Det du kjenner midt i magen er nok tarmer og det harde er sannsynligvis avføring som passerer tamene.

Jeg er ganske slank og kan se når tamene er ganske fulle, da er ikke magen helt flat. Hvor innholdet sitter varierer. Det er ikke spesielt vakkert syn, som du sikkert skjønner.

Skrevet

Hei å hå!! Jeg er 26...du? Jeg sliter med å holde meg, tenker på det heltiden, blir helt rar i kroppen når jeg tenker på at jag er gravid......drømmer om det om natta å klarer ikke å konsentrere meg på jobb...har ikke fått noe kvalme enda, håper jeg slipper unna!! Men når er det vanlig at den kommer??

Skrevet

Holder av en plass her jeg.. er fra trondheim og håååper at en liten spire sitter nå..har en liten mistanke, men skal ikke teste før 15 okt! Har en baby på syv mnd fra før!

Skrevet

Hei sniker meg inn fra 2 trim=)

Hyggelig at så mange fra trondheim er gravide=)

:P

hadde vært hyggelig å bli kjent med noen=)

Skrevet

Bor i Trondheim, men har termin i mai (17.)

Er 39 år og venter nr 4. (ene datteren min påstod i går at jeg så 10 år yngre ut, hihi, men det var nok LITT overdrevet da)

Skrevet

Jeg er også fra Trondheim og venter junibaby om alt går som d skal :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...