Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei nye venner,

Jeg har laaaaange sykluser, og nå er det 105 dager siden jeg har sett tante rød. Bruker vanligvis ikk å gå sååå lenge. Var hos gyn for 14 dager siden i morgen. Hun kunne se på eggstokken med innvendig UL at jeg hadde hatt eggløsning, og at jeg kom til å blø iløpet av de neste ukene. Jeg har ikke sett noe til menstruasjon og prøvde en gravitest i går den var negativ. Tror dere hun har tatt feil og at det faktisk ikke har vært noen eggløsning. For mener at tiden etter eggløsning skulle være konstant på 14 dager og da skulle tanta vært her eller graviditetstesten slått ut, Eller kan mens utelbli selv om man har hatt eggløsning uten at man er gravid?

Hmm blir ganske utålmodig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil legge til at jeg hadde "magekramper" tirsdag for 14 dager siden,

Noen med mening rundt dette?

 

Skrevet

jeg var hos gynokolog for å sjekke at alt var ok før jeg ble prøver. Da sa hun, neimen, nå har har du eggløsning! der er egget på vei ut, sa hun, og pekte og greier.. så pirket hun oppi der for å få bekreftet det med el-slim, men der var det ikke noe slim.. men likevel, eggløsning har jeg, sa hun. jeg sa at det kan umulig stemme, jeg var sikker på at jeg hadde eggløsning for over en uke siden, siden jeg kjenner kropen min såpass godt at jeg kan kjenne det. jeg kommer til å få mensen om fire dager etter min beregning, sa jeg. da lo hun. 14 dager, sa hun. hvem hadde rett? jeg selvsagt. det hun så var ikke et egg på vei neddover i eggstokken, men en cycte. den var lik neste gang jeg var der og.. hehe..

Skrevet

og de gir by the way magekramper..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...