Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Her har jeg ikke kjøpt enda, skal ha en vogn med 2 små hjul framme Mer vet jeg ikke..Lurer på Teutonia Fun eller Brio Sing.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Vi har kjøpt Emmaljunga Edge Duo Combi:)
BABY-JENTE Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 er det ingen her som har kjøpt brukt vogn...?
fnat Skrevet 8. oktober 2008 #6 Skrevet 8. oktober 2008 Simo kombi 630. Veldig romslig å god vogn, veldig fornøyd med den!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Brio Kombi. Siden det er vinter (bor i nord) tenkte jeg det ble litt upraktisk med små hjul forran. Litt vanskeliger å "brøyte" seg fram i snøen .-)
Siw1 *mamma til Rikke&Adrian* Skrevet 8. oktober 2008 #8 Skrevet 8. oktober 2008 Har kjøpt emmaljunga city cross med city bag. Er avhengig av å ha en vogn som er lett og liten og frakte med seg, og da virker den super!
Mrs. Bouquet Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 Nykjøpene Brio Happy Duo som sovevogn til babyen. OTH urban jungle søskenvogn Så har vi en simo kombi fra før som jeg ikke liker og ikke kommer til å bruke denne gangen. Pluss en teutonia mistral hun på 20 mnd. bruker som sovevogn og OTH enkeltvogn vi har liggende i bilen og bruker når vi er på farten til henne.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2008 #10 Skrevet 8. oktober 2008 phil og ted - så får både store og lillebror plass!
barbabelle Skrevet 8. oktober 2008 #12 Skrevet 8. oktober 2008 Teutonia Spirit s3 her. Lett vogn som er utrolig enkel å trille! =)
shari_z Skrevet 8. oktober 2008 #13 Skrevet 8. oktober 2008 Har en Emmaljunga fra datteren på 7 år. Aner ikke hva den heter, men ligner veldig Edge Duo. Er så glad for at jeg kan bruke den igjen, selv om den var VELDIG tung - synes den er pen. :-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. oktober 2008 #14 Skrevet 8. oktober 2008 Vi har kjøpt en Emmaljunga City Cross (svart og rosa), m både city bag og mykbag, så kan vi bytte litt på alt ettersom. Da vi bor i femte etasje uten heis var d viktig å ha en lett bag å bære=) Og vogna i seg selv er jo også superlett og utrolig digg å trille, suuper fjæring! Anbefales virkelig! (kjøpte den brukt via finn, så sparte vel en 4000 kr i forh til ny vogn=)
babygullz <3 vilde Skrevet 8. oktober 2008 #17 Skrevet 8. oktober 2008 mamma har kjøpt silver cross til minigullet=) jg skal kjøpe en trille utenom men vet ikke helt hvilken enda..
*Glederseg:) 81* fødeklar Skrevet 8. oktober 2008 #18 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har kjøpt Simo kombi. Virker som en solid, romslig og god vintervogn. Noe stor å lempe ut og inn av bilen men man kan jo ikke få i pose og sekk
november barnet Skrevet 8. oktober 2008 #19 Skrevet 8. oktober 2008 eg kjøpte ei silver cross til mi første onge, å den ska eg bruke denne gongen o + eg har fått meg ei kombi vogn vett ikje kass merke da.
Krysta-2nydeligesmå Skrevet 8. oktober 2008 #20 Skrevet 8. oktober 2008 Emmaljunga edge duo...Helt klart den fineste vognen... Litt tung, men god å trille...
Maya_1 Skrevet 8. oktober 2008 #21 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har bestilt en Teutonia Mistral S Den har også 2 små hjul foran. Vurderte Fun også, den er lettere, men fikk høre den var litt for lett og ikke like solid.
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #23 Skrevet 8. oktober 2008 Har ikke kjøpt noen nye, er så fornøyd med de vi har etter frøkna Har en bugaboo cameleon og en emmaljunga duo..
Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 8. oktober 2008 #24 Skrevet 8. oktober 2008 TFK joggster twist gleder meg til å bruke den! Det virker som en veldig god og stødig vogn samtidig som den er lett å manøvrere inn og ut av butikker, kafèer osv...
AO3 Skrevet 8. oktober 2008 #25 Skrevet 8. oktober 2008 Brio kombi. Trenger en solid vogn med ordentlige hjul her i Nord-Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå