Gå til innhold

hva skjer med barnimagen =(?


Virrus og Guttene + spiren <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker jeg var der masse forrige gang.

Alltid mye liv og kjekt..

Ville jo nesten ikke forlate siden, etter jeg hadde født.. hehe

 

Nå føler jeg det er lite liv, og ikke et eneste av innleggene jeg har skrevet den siste uken er blitt svart =/

Tror eg bare holder meg her og plager dere :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare vent til jeg får barn i magen... da kan vi jo henge der sammen og prate om hva vi skal ha i reisebagen, hvor mange bodier vi trenger, og hvafor vogn som er best. Hvem som har vondest i bekkenet og om ikke dette eller dette kan være tegn på at noe er på gang..

Kryss fingrene for meg, så er jeg der igjen snart!

Lover!

Skrevet

Ja husker det var supert der når jeg gikk gravid med mini... Nå er det helt dødt der.. Men er akkurat kommet til 2 termin.. Og virker som det er mere liv der.. Men sånn generelt så er det dabbet veeeldig av ja.. =(

Skrevet

Ja, er helt dødt der inne.

Husker det var skikkelig trøkk og liv der da jeg gikk gravid med snuppa i 2006.

Da var jeg helt hekta, nå skjer det jo nesten ingenting.

Skrevet

jeg ofg var gravid i 2006. FIkk baby i februar 2007.

VI får bare vente til vi alle er på tjukka igjen...

Skrevet

hehe.. krysser fingrene XXXXX

 

Ja, jeg og var der i 05/06 sist.

Nå er jeg nå snart ferdig, men har liksom ikke følt det samme som forrige gang. husker vi maste om alt og ingen ting, sidene løp jo nedover.. hehe.. men det var veldig kjekt :D

 

 

Skrevet

Jeg fikk ogsaa bebis da wirre. Kanskje jeg skal slenge meg paa jeg ogsaa?

Skrevet

ja, alle blir gravide igjen..!!

kjempe smart :D men jeg er jo nesten ferdig =/

 

 

Skrevet

Ja, det anbefales. Så kan vi ta ett sånt vi som var på bim i 2006-møte.

 

Men, kaklehøna, det er mulig at du bør diskutere dette med den eventuelle barnefaren og ikke oss...

Eller ikke.

Skrevet

Jeg var også der masse forrige gang (fikk barn i feb 07), men de gangene jeg har vært innom nå, synes jeg liksom at ... Vet ikke helt, jeg er på en måte litt ferdig med å lure på alt jeg lurte på forrige gang ..? Er 19+6 i dag (termin 1. mars), men bruker heller tid her inne på DiB.

Skrevet

ja, kanskje det er det!!

At vi er litt ferdig med det kanskje?? vet ikke..

det var i alle fall veldig kjekt :D

Skrevet

Jeg også er lite på bim, jeg holder meg liksom her nå.

 

Vi får barn ganske på likt Oi...! Jeg fikk min første nov-06 og nå har jeg termin 5. mars. Skulle vært naboer så hadde de hatt lekekamerater. :)

Skrevet

Det var noe heeelt annet i 2005 da vi var en diiiger gjeng med utrolig mange vittige jenter..

 

Northernlights, Curly-mor, Mairapus, Wenchepia, linemf, Stratos, snuppelure74, spetakkel, vålerenga, cat68, joika, hufsemor, stine85, blue lady, LH85, keiko, babs, lille kylling, honningmelon, mulan, kakao, grå, rutletutt, c79, freckles, yo mama, linn&skrållan, lisa&noah, eliza sweet valentine dream, masy, Onemorepls, nickie, pøber'n&je, fanta, klaraklovn, anèa, malin&lillegutt, Lsjoli, asterixa, haldenjenta, mulle, Kibimor, leader of the pack, Duracellgirl, Fredrikstadjenta, monajenten, japp, vimsie, gryj4, birdy girl, lillegull, villemo, wollafruen, RBmamman, studentmamman, ma-79, mami87, bambii, lilla83, nemi 137, beama...

 

Hilsen meg fra "gamlegjengen" som mangler på lista, men er her med nytt nick :P

Skrevet

Grigri: Når i november 06 fødte du?

Jeg fikk ei jente 14.nov 2006, og har også temin på neste mann 5.mars.

Syntes det var litt gøy, blir akkurat samme aldersforskjell på våre da:)

 

 

Da jeg hang inne på bim sist var det sammen med bla 2nj, Hebbie, Piami og Tillab ++++. Er jo stort sett aldri stille der Tillab befinner seg da:)

Savner den tiden og den gjengen, skravlet om alt mulig rart.

Skrevet

jepp, dette var vår gjeng :)

 

husker faktisk så og si alle du skriver :)

var en god tid :)

Skrevet

Jeg skal prøve å slenge meg på her også. Fikk førstemann mars -07. Var mye liv på BiM når jeg var der

Skrevet

Er innom der en gang i blant, men synes det er litt kjipt at når jeg har vært der i 10 min så er de øverste 20 innleggene noe jeg var den siste til å svare på...

Kjedelig å være den eneste som sitter der og svarer, så da er jeg heller her inne ;-)

Syntes også det var supert der inne sist, og vet at flere av de jeg gikk gravid "sammen med" er gravide nå også, så forholdene ligger jo til rette for at det skal bli skikkelig fres igjen, men allikevel blir det ikke noe action.

 

Kanskje vi har blitt så bortskjemte her på DiB at vi rett og slett ikke er fornøyd med det som skjer på BiM lenger, selv om det er slik det var dengangen...

Skrevet

hiver meg på denne! :)

 

Husker faktisk de fleste du nevner også, selvom jeg ikke var en av de mest aktive der... :P

Skrevet

 

Mmm, synes også det er flaut at jeg som regel har svart på de fleste innleggene.. Høres jo ut som en skikkelig besserwisser, men det er vel bare fordi jeg får 2 tette og husker såpass mye fra forige gang.. (eller bare fordi jeg mener litt om det meste :P)

Skrevet

Jeg savner også BiM til tider, det er veldig stille der nå, men jeg har oppdaget at det kan være fordi vi har blitt vant til DiB. Det er nemlig like mange posta innlegg som når jeg var der sist, det er også samme antall pålogget, sånn ca.

Så det er vel fordi vi har blitt vant til tempoet her inne, noe som jo var skremmende den gangen man bare var på BiM...

 

Hilsen enda en som har nytt nick.

Skrevet

Jeg har også byttet nick siden BiM, men var ikke så aktiv at jeg tror noen husker meg

Skrevet

temi & keli, det har jeg vettu..

var trulto før.. ;)

trulto og en prins tror jeg og at jeg het :D

og trulto med prins ombord..

 

så trulto ;)

 

du da??

Skrevet

jeg var MASSE på bim frem til jeg fødte i mai 06, å du har så rett!

Det var nye innlegg hele tiden, mye morro å flotte mennesker!

Da jeg gikk gravid igjen i 2007 var det allerede en helt "ny" side. Få innlegg, å sure folk.

2005/2006 var visst et flott år å gå gravid sammen på bim :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...