Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Husker jeg var der masse forrige gang. Alltid mye liv og kjekt.. Ville jo nesten ikke forlate siden, etter jeg hadde født.. hehe Nå føler jeg det er lite liv, og ikke et eneste av innleggene jeg har skrevet den siste uken er blitt svart =/ Tror eg bare holder meg her og plager dere
wirre;o) Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Bare vent til jeg får barn i magen... da kan vi jo henge der sammen og prate om hva vi skal ha i reisebagen, hvor mange bodier vi trenger, og hvafor vogn som er best. Hvem som har vondest i bekkenet og om ikke dette eller dette kan være tegn på at noe er på gang.. Kryss fingrene for meg, så er jeg der igjen snart! Lover!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 8. oktober 2008 #3 Skrevet 8. oktober 2008 Ja husker det var supert der når jeg gikk gravid med mini... Nå er det helt dødt der.. Men er akkurat kommet til 2 termin.. Og virker som det er mere liv der.. Men sånn generelt så er det dabbet veeeldig av ja.. =(
Mayken Skrevet 8. oktober 2008 #4 Skrevet 8. oktober 2008 Ja, er helt dødt der inne. Husker det var skikkelig trøkk og liv der da jeg gikk gravid med snuppa i 2006. Da var jeg helt hekta, nå skjer det jo nesten ingenting.
wirre;o) Skrevet 8. oktober 2008 #5 Skrevet 8. oktober 2008 jeg ofg var gravid i 2006. FIkk baby i februar 2007. VI får bare vente til vi alle er på tjukka igjen...
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2008 hehe.. krysser fingrene XXXXX Ja, jeg og var der i 05/06 sist. Nå er jeg nå snart ferdig, men har liksom ikke følt det samme som forrige gang. husker vi maste om alt og ingen ting, sidene løp jo nedover.. hehe.. men det var veldig kjekt
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #7 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg fikk ogsaa bebis da wirre. Kanskje jeg skal slenge meg paa jeg ogsaa?
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2008 ja, alle blir gravide igjen..!! kjempe smart men jeg er jo nesten ferdig =/
wirre;o) Skrevet 8. oktober 2008 #9 Skrevet 8. oktober 2008 Ja, det anbefales. Så kan vi ta ett sånt vi som var på bim i 2006-møte. Men, kaklehøna, det er mulig at du bør diskutere dette med den eventuelle barnefaren og ikke oss... Eller ikke.
Oi ..! Skrevet 8. oktober 2008 #10 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg var også der masse forrige gang (fikk barn i feb 07), men de gangene jeg har vært innom nå, synes jeg liksom at ... Vet ikke helt, jeg er på en måte litt ferdig med å lure på alt jeg lurte på forrige gang ..? Er 19+6 i dag (termin 1. mars), men bruker heller tid her inne på DiB.
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. oktober 2008 ja, kanskje det er det!! At vi er litt ferdig med det kanskje?? vet ikke.. det var i alle fall veldig kjekt
Grigri m/3 gutter Skrevet 8. oktober 2008 #12 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg også er lite på bim, jeg holder meg liksom her nå. Vi får barn ganske på likt Oi...! Jeg fikk min første nov-06 og nå har jeg termin 5. mars. Skulle vært naboer så hadde de hatt lekekamerater.
temi & keli Skrevet 8. oktober 2008 #13 Skrevet 8. oktober 2008 Det var noe heeelt annet i 2005 da vi var en diiiger gjeng med utrolig mange vittige jenter.. Northernlights, Curly-mor, Mairapus, Wenchepia, linemf, Stratos, snuppelure74, spetakkel, vålerenga, cat68, joika, hufsemor, stine85, blue lady, LH85, keiko, babs, lille kylling, honningmelon, mulan, kakao, grå, rutletutt, c79, freckles, yo mama, linn&skrållan, lisa&noah, eliza sweet valentine dream, masy, Onemorepls, nickie, pøber'n&je, fanta, klaraklovn, anèa, malin&lillegutt, Lsjoli, asterixa, haldenjenta, mulle, Kibimor, leader of the pack, Duracellgirl, Fredrikstadjenta, monajenten, japp, vimsie, gryj4, birdy girl, lillegull, villemo, wollafruen, RBmamman, studentmamman, ma-79, mami87, bambii, lilla83, nemi 137, beama... Hilsen meg fra "gamlegjengen" som mangler på lista, men er her med nytt nick
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #14 Skrevet 8. oktober 2008 He he, mannen er klar han. Det er jeg som holder igjen.
Mayken Skrevet 8. oktober 2008 #15 Skrevet 8. oktober 2008 Grigri: Når i november 06 fødte du? Jeg fikk ei jente 14.nov 2006, og har også temin på neste mann 5.mars. Syntes det var litt gøy, blir akkurat samme aldersforskjell på våre da:) Da jeg hang inne på bim sist var det sammen med bla 2nj, Hebbie, Piami og Tillab ++++. Er jo stort sett aldri stille der Tillab befinner seg da:) Savner den tiden og den gjengen, skravlet om alt mulig rart.
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #16 Skrevet 8. oktober 2008 jepp, dette var vår gjeng husker faktisk så og si alle du skriver var en god tid
Musemor med tre søte små Skrevet 8. oktober 2008 #18 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg skal prøve å slenge meg på her også. Fikk førstemann mars -07. Var mye liv på BiM når jeg var der
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #19 Skrevet 8. oktober 2008 Er innom der en gang i blant, men synes det er litt kjipt at når jeg har vært der i 10 min så er de øverste 20 innleggene noe jeg var den siste til å svare på... Kjedelig å være den eneste som sitter der og svarer, så da er jeg heller her inne ;-) Syntes også det var supert der inne sist, og vet at flere av de jeg gikk gravid "sammen med" er gravide nå også, så forholdene ligger jo til rette for at det skal bli skikkelig fres igjen, men allikevel blir det ikke noe action. Kanskje vi har blitt så bortskjemte her på DiB at vi rett og slett ikke er fornøyd med det som skjer på BiM lenger, selv om det er slik det var dengangen...
lego Skrevet 8. oktober 2008 #20 Skrevet 8. oktober 2008 hiver meg på denne! Husker faktisk de fleste du nevner også, selvom jeg ikke var en av de mest aktive der...
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 8. oktober 2008 #21 Skrevet 8. oktober 2008 Mmm, synes også det er flaut at jeg som regel har svart på de fleste innleggene.. Høres jo ut som en skikkelig besserwisser, men det er vel bare fordi jeg får 2 tette og husker såpass mye fra forige gang.. (eller bare fordi jeg mener litt om det meste )
Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #22 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg savner også BiM til tider, det er veldig stille der nå, men jeg har oppdaget at det kan være fordi vi har blitt vant til DiB. Det er nemlig like mange posta innlegg som når jeg var der sist, det er også samme antall pålogget, sånn ca. Så det er vel fordi vi har blitt vant til tempoet her inne, noe som jo var skremmende den gangen man bare var på BiM... Hilsen enda en som har nytt nick.
Musemor med tre søte små Skrevet 8. oktober 2008 #23 Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har også byttet nick siden BiM, men var ikke så aktiv at jeg tror noen husker meg
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #24 Skrevet 8. oktober 2008 temi & keli, det har jeg vettu.. var trulto før.. trulto og en prins tror jeg og at jeg het og trulto med prins ombord.. så trulto du da??
SuperGlad Skrevet 8. oktober 2008 #25 Skrevet 8. oktober 2008 jeg var MASSE på bim frem til jeg fødte i mai 06, å du har så rett! Det var nye innlegg hele tiden, mye morro å flotte mennesker! Da jeg gikk gravid igjen i 2007 var det allerede en helt "ny" side. Få innlegg, å sure folk. 2005/2006 var visst et flott år å gå gravid sammen på bim :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå