Snurrepippen Skrevet 8. oktober 2008 #1 Skrevet 8. oktober 2008 Hei Du har spådd meg tidligere, og jeg håper du kan hjelpe meg igjen. Jeg trives utrolig dårlig på jobben jeg har og lurer på om du kan se noen endringer for meg på den fronten? Ny jobb? Starte eget? Jeg er født 170680
stratosen_er mamma_ Skrevet 8. oktober 2008 #2 Skrevet 8. oktober 2008 Heisann;) stemte d sist jeg spådde da:P hehe Jeg føler en endring i jobben din i februar/mars, tror ikke du starter noe eget, føler at tidene er for usikre til at du tør satse på det enda...men mulig om et par år..slutten av 2010:) ønsker deg lykke til.... Kjenner veldig godt at du ikke trives i jobben, har d noe med kollegaene dine å gjøre??
Snurrepippen Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2008 Hei Det jeg spurte om sist var vel et ganske stort spørsmål, så om det stemmer eller ikke vet jeg ikke, men det gjorde iallefall at jeg begynte å tenke litt mer på min egen rolle i det hele og hvordan jeg selv kan gjøre noe bra ut av ting. Og forholdet har fått markant mer stabilitet pga. det :-) Helt topp!! Det stemmer nok at firmaet mitt ligger mest på skissebordet foreløpig, på grunn av jobbkapasitet og økonomi forøvrig. Men jeg kommer nok til å jobbe litt i det små ved siden av den daglige jobben min. Satser mot 2010 ;-) Kan du se noe mer om hva jeg skal satse på? Er grafisk designer og har en drøm om å satse der og jobbe hjemmefra, men om jeg skal satse lokalt, på nett eller veldig spesifikt er jeg veldig i tvil om. I tillegg har jeg og mannen min en liten drøm om å starte en liten nettbutikk med brukskunst, ala baby-tepper, treleker osv. Blir det noe av noen gang? I jobben jeg har driver jeg med det jeg er utdanna til, men har null utfordringer og kjenner at dette ikke er noe blivende sted. Av den grunn holder jeg meg kanskje litt i bakgrunnen for ikke å innlede for mange relasjoner på jobben. Sjefen min er kapittel for seg selv, en ordentlig rotekopp som bare irriterer meg mer og mer.. I tillegg bor jeg ganske langt fra jobben min og jeg føler at pendlinga går veldig ut over privat/familielivet hva gjelder tid og stress. Det føler jeg veldig vondt... Klarer du å se noe mer rundt denne nye jobben på vårparten? F.eks beliggenhet eller tidligere relasjoner?
Snurrepippen Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2008 Hei igjen. Det ble mange spørsmål, men jeg håper du kan stille nyssgjerrigheten min ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå