Gå til innhold

Hvilken vogn/trille har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordeler og ulemper med den du har?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Emmaljunga Herqules raptor 3 Spin. Er kjempefornøyd med vogna, men kan sette fingeren på to ting. Du må ta av vogna fra understellet når du skal slå den sammen, og den er litt tung å trille til å være en trehjuling.

Skrevet

Bugaboo cameleon

En lett vogn som er enkel å manøvrere. Enkel å slå sammen, tar ikke så mye plass i bagasjerommet. Jeg synes det har vært god plass i bagen, nå skal vi snart bytte til setet :-) Du kan kjøpe ny kalesje utenom så da er det mulig å bytte farge innimellom hvis du vil. Du far kjøpt mye ekstrautstyr.

Du kan jo sjekke ut nettsiden bugaboo.com :-)

Jeg er bare fornøyd!!

Skrevet

emmaljunga cangeroo, super å trille, ganske lett, liten når du slå den sammen, veldig god plass i sittedelen, lett å komme til i den store handlekorgen. ulempen er at man ikke kan ha sittedelen mot seg.veldig fornøyd:D

quinny XL freestyle. tung å trille foretill mange andre 3hjulinger, liten sittedel, stor når du legger den sammen, veldig vanskelig å komme til i handlekorgen.. fordel at du kan ha sittedelen beggeveier. ikke så fornøyd.

maclaren techno XT, full liggestilling, god og lett å trille, veldig lett å ligge sammen samtidig som den ikke blir så stor, super med at du kan åpne kalesjen slik at den blir større. veldig fornøyd:D

Skrevet

Simo duovogn - veldig god bagdel. Stor og romslig. God å trille. Veldig fornøyd med denne vognen.

Simo sports-/reisetrille - ny av året. Triller lett. Gode svingbare hjul foran uten at vognen blir for stor til å fungere som reisetrille. God stor sittedel med rygg som kan legges helt ned. Stor kalesje som skjermer godt for vind.

Skrevet

Jeg har også Herqules (raptor 6 spin) Men synes sittedelen er så liten, jenta mi sitter alltid me bena langt utfor kanten, og så har jeg ikke fot pose til den :( Så nå vil jeg ha ny vogn.

Skrevet

Carena Sprint. Veldig fornøyd med den. God plass i den, lett å legge sammen og lett å trille. Ulempen er at den er litt bred, så den kan være vanskelig å manøvrere i trange butikker. Men er stort sett bare fornøyd! Billig var den også!

Skrevet

Vi har aldri hatt trille, for oss holdt Teutonia Mistral til alt vi behøvde. Vendbart håndtak er gull verdt, den er lett og liten sammenslått (for kombivogn å være) og den har hatt god plass, så den har passet hele vognperioden uten å føles for liten før helt på slutten (da kun brukt som sovevogn likevel). Eneste ulempe jeg kan tenke meg er bittelitt for lite handlenett til større handleturer.

Skrevet

Har en TFK Joggster Twist, en Bugaboo og en MacLaren Volo.

(Og en Carena Easy som jeg lar være å nevne....he he.)

Alle tre er supre på hver sin måte, finner ikke noe negativt ved dem annet enn at handlekurven er litt trang å komme til på de to første.

Skrevet

Teutonia duo. Ganske stor bag, sportsvogndelen er også bra. God plass under vognen til handleposer. Minus er at den er litt tung. Kjøpte derfor en trille i tillegg, basson baby etellerannet. Den er veldig lett, enkel å slå sammen og tar liten plass. Har kalesje, og kan stille inn ryggen. Eneste minus er at den ikke har full liggestilling, så passer best for litt større babyer.

Skrevet

Har en gt safari og en simo duo =)

Veldig fornøyd med begge, men gt'en er forbeholdt sommer vogn, for den er kun vendt fra meg, så blir lunere i simoen =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...